Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - طبق قوانين المپيک جوانان در برخي از رشته‌ها فقط يک تيم پسران يا دختران مي‌تواند در اين بازي‌ها شرکت کند که فوتسال نيز جزو اين رشته‌هاست.
به گزارش خبرگزاري فارس، تيم ملي فوتسال بانوان ايران با قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا سهميه المپيک جوانان را کسب کرد که البته بايد براي حضور در المپيک جوانان بوينس‌آيرس تيم 18 سال اعزام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مسابقات به تيم دوم نيز سهميه المپيک تعليق مي‌گيرد اما نکته اينجاست که طبق قوانين فيفا فقط از هر کشور يک تيم دختران يا پسران مي‌تواند به المپيک اعزام شود.
اين قانون براي رشته‌هاي فوتسال، هندبال ساحلي، هاکي و راگبي 7 نفره اعمال مي‌شود. براين اساس در صورتي که ايران بخواهد تيم مردان را به المپيک جوانان اعزام کند، سهميه المپيک دختران به تيم تايلند که در جام ملت‌هاي آسيا سوم شد، مي‌رسد.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بانوان ورزشکار زنجانی، برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ در چونگجو کره جنوبی در حال برگزاری است که مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد که مهسا جاور و زینب نوروزی دو نماینده زنجانی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

کار نمایندگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران