Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@23:49:39 GMT

تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۳۸۴۹

تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان شد

به گزارش ایرنا، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز سه شنبه اعلام کرد: در پی تصمیم هیات مدیره این باشگاه ' بهرام سبحانی ' مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه طی حکمی ' تابش ' را که پیش از این به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان فعالیت داشت را به عنوان مدیر عامل این باشگاه منصوب کرد.
در حکم بهرام سبحانی خطاب به تابش آمده است: نظر به سابقه طولانی شما در کسوت بازیکن و پست های مدیریتی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و بنابر پیشنهاد هیات مدیره آن باشگاه، جنابعالی را به سمت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان منصوب می نمایم تا با همکاری، هماهنگی و همفکری با اعضاء هیات مدیره انجام وظیفه نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از تابش خواسته است که با به کارگیری تجربه چند دهه فعالیت ورزشی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن مشورت و همکاری با هیات مدیره و خبرگان فوتبال کشور و انتخاب سرمربی، کادر فنی و بازیکنان شایسته زمینه رشد و ارتقای تیم فوتبال سپاهان به جایگاه واقعی خود در فصل آینده رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور را فراهم و موجب سربلندی باشگاه سپاهان و خوشحالی هواداران آن گردد.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همچنین از مدیرعامل باشگاه تحت پوشش این باشگاه خواسته است تا توجه کافی به دیگر رشته های ورزشی را نیز مد نظر قرار دهد.
خاطرنشان می شود، ' مسعود تابش ' سابقه بازی در تیم فوتبال سپاهان را داراست و پیش از این نیز از سال 60 تا 72 مدیر عاملی این باشگاه را برعهده داشت.
وی از سال 1380 تا آذر سال گذشته معاونت فنی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را برعهده داشت.
در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان هیات مدیره این باشگاه از آذر سال گذشته مسعود تابش را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کرد.
پیش از وی محسن طاهری مدیرعامل این باشگاه بود که اواخر دی سال گذشته از سمت خود کناره گیری کرد.
2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 باشگاه سپاهان رقابت های لیگ برتر فوتبال فولاد مبارکه کادر فنی و بازیکنان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران

ایسنا/خوزستان رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: در حالی که تشکیلات باشگاه‌های خوزستانی در استان است و باید جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها در استان برگزار شود، جلسات هیات مدیره باشگاه‌هایی چون فولاد و نفت آبادان در تهران تشکیل می‌شود.

عبدالکاظم طالقانی امشب در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اظهار کرد: طی چند روز گذشته در بحث برگزاری مسابقات فوتبال در استان خوزستان با مشکلی مواجه شدیم که مورد انتقاد فدراسیون بود و نیز نارضایتی هواداران فوتبال را در برداشت. البته بیشتر بازی‌های استقلال ملاثانی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شد اما با توجه به مشکل نور این ورزشگاه در ادامه نتوانست میزبانی‌های خود را در این ورزشگاه انجام دهد. البته اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پیگیر وضعیت نور ورزشگاه تختی بوده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برگزار نشدن دیدار استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان مستاجر ورزشگاه غدیر است و باید رضایت آن‌ها جلب می‌شد. در ادامه بازی فجر و ملاثانی برگزار نشد و اگر چه حرف استقلال خوزستان حق بود اما در برخی موارد که منفعت استان در میان است باید کوتاه آمد. به هر حال شرایط بازی استقلال ملاثانی و فجر سپاسی به گونه‌ای پیش رفت که متأسفانه این بازی انجام نشد و از این بابت متاسف هستیم، ضمن اینکه متاسفیم که این مسئله در جامعه به گونه دیگر نشان داده شد، در حالی که هر باشگاه خودش مسئول انجام بازی‌هایش است.

رئیس هیات فوتبال خوزستان با توجه به مشکل پیش آمده در خصوص میزبانی استقلال ملاثانی، گفت: مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، استاندار و معاون وی به قضیه ورود کردند و طی جلسه‌ای که داشتیم مقرر شد میزبانی‌های ملاثانی در استادیوم‌های استان خوزستان انجام شود و خوشبختانه مشکل میزبانی این تیم حل شد.

او با اشاره به وضعیت نامناسب سه تیم لیگ برتری فوتبال خوزستان، خاطرنشان کرد: اکنون سه تیم لیگ برتری ما جایگاه خوبی در جدول ندارند و این به دلیل تصمیماتی است که ابتدای فصل گرفته شد. البته ما پیش از این در همین راستا به سه باشگاه مواردی را گوشزد کردیم. به هر حال اکنون این سه تیم نیازمند وحدت هستند تا سهمیه‌های استان خوزستان حفظ شوند.

طالقانی تاکید کرد: اکنون باید این سه تیم حمایت شوند تا روحیه خود را از دست ندهند و باید به هر نحوی که شده است، هواداران و گروه‌های اجتماعی را مجاب کنیم که اکنون زمان وحدت است. شرایط باید مدیریت شود.

او بیان کرد: البته تیم‌های استان خوزستان خیلی ضعیف نیستند و باید به آن‌ها روحیه داده شود و بازیکنان آن‌ها نیز باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند.

رئیس هیات فوتبال خوزستان در ادامه با اشاره به برنامه‌های این هیات خاطرنشان کرد: قرار است آموزش مربیگری A در استان خوزستان برگزار شود که سهمیه استان خوزستان ۲۴ نفر است. همچنین طبق قولی که در مجمع داده بودم که مسابقات را در شهرستان‌ها احیا کنیم تا نتیجه آن پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و افزایش تعداد علاقمندان به رشته فوتبال باشد، این مهم به خوبی در دستور کار هیات فوتبال استان قرار گرفته است. ضمن اینکه مدارس فوتبال باید به صورت قانونمند و با گواهینامه از هیتت فوتبال خوزستان فعالیت داشته باشند و باید به این موارد توجه شود کخ خانواده‌ها باید فرزندان خود را در اختیار افرادی در این مدارس قرار دهند که مورد تایید هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باشند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که باشگاه‌های استان خوزستان به صورت مستقل کار می‌کنند، افزود: تعدادی از اعضای هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران هستند و در حالی که تشکیلات این باشگاه‌ها در استان خوزستان است و از فضای استان استفاده کنند و باید جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها در استان برگزار شود، جلسات هیات مدیره باشگاه‌هایی چون فولاد و نفت آبادان در تهران تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!