Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:26:51 GMT

اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ جوانان در ارومیه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۳۹۱۴

اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ جوانان در ارومیه آغاز شد

شهرام احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2018 منامه بحرین تدارک دیده شده است.
به گفته وی رضا قهرمانی و میلاد اللهوردیان به عنوان نمایندگان آذربایجان غربی به این اردو دعوت شده اند و شیرزاد قادری و کژوان سلیمی از کردستان نیز از دیگر ورزشکاران حاضر در این اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بازیکنان این رشته ورزشی در آذربایجان غربی می توانند در این تمرین ها حاضر شده و از تجربه های مربیان، بازیکنان و اعضای تیم ملی بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا طاهر کبوتری به عنوان مربی، پیام مطاعی به عنوان دستیار مربی، شهرام احمدی به عنوان سرپرست، قاسم بختیاریان به عنوان مدیر اجرایی و میلاد اسماعیلی به عنوان روانشناس به عنوان کادر فنی در این اردو حضور دارند.
مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2018 از 30 تیر تا 6 مرداد سال جاری به میزبانی بحرین در شهر منامه برگزار می شود.
آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم قایقرانی کشور به شمار می رود و حضور 10 ملی پوش به نام های محسن شادی، عاقل حبیبیان، احمد احمدی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، یاسر جوهری، وحید جوهری، فرزاد کربلایی قلی زاده، فرهاد کربلایی قلی زاده و سیدحسن موسوی و 2 مربی برجسته به نام های طاهر کبوتری و سیمین خیاطی، گواه این ادعاست.
محسن شادی از آذربایجان غربی اولین پاروزن ایرانی بوده که موفق به کسب مدال در یک رقابت جهانی و نیز مدال طلا در بازی‌های آسیایی شده‌ است؛ وی 2 طلا و یک نقره جهان، 2 طلا و یک نقره قهرمانی آسیا، 2 طلای بازی های آسیایی و 2 بار حضور در المپیک پکن و لندن را در کارنامه خود دارد.
8135/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 پکن تیم ملی شادی مدال طلا ملی پوش موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی