Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@12:19:54 GMT

افزون بر 2 هزار نفر در تالش منتظر حمایت بهزیستی هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۴۰۰۸

افزون بر 2 هزار نفر در تالش منتظر حمایت بهزیستی هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا ،جمال صحبت زاده روز سه شنبه در جلسه شورای مشارکت های مردمی و ستاد مهر رمضان تالش در فرمانداری این شهرستان افزود: در حوزه امور اجتماعی اداره بهزیستی تالش 2 هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم تحت پوشش هستند و این اداره از 631 خانوار مستمری بگیر و 73 نفر امدادبگیر حمایت می کند.
فرماندار تالش نیز در این جلسه گفت: کمک های مردمی برای دستگیری از نیازمندان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان در راه است و از فرصت ماه رمضان برای توسعه نیکوکاری و مشارکت های مردمی در کارهای خیر استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید عیسی مهدوی افزود: افراد تحت پوشش اداره بهزیستی برای دریافت کمک های خیران مستحق هستند و شورای مشارکت های مردمی متشکل از معتمدان محلی بستر مناسب جمع آوری کمک هاست.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
7106 / 7124
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان گیلان بهزیستی کمک های مردمی ماه رمضان تالش موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش

ایسنا/گیلان دو باب خانه بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت در شهرستان تالش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه و در هفته ملی سلامت دو باب خانه بهداشت در روستای مسجد قاباقی چوبر و روستای کوهستانی بره پشت و تنکاب افتتاح شد.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش در حاشیه این افتتاح درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

موذن افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

همچنین سعید رستمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش ضمن تأکید بر لزوم بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و باکیفیت، اظهار کرد: امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افزود: یک روز در هفته، پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود