Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: پوشش تحصیلی دوره ابتدایی در استان ۹۸.۸۷ در حالیکه در کشور ۹۷.۸۳ است. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

بهروز امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: همچنین پوشش تحصیلی در دوره متوسطه اول در استان 94.87 است که در کشور 93.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

19 و پوشش تحصیلی دوره متوسطه دوم نیز در استان 83.63 که در کشور 81.81 است.

وی افزود: اکنون 190 هزار و 944 دانش‌آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند که از این مجموع 124 هزار و 113 دانش‌آموز معادل 65 درصد در شهرها و 66 هزار و 813 دانش‌آموز در روستاها مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: 2 هزار و 782 مدرسه در استان وجود دارد که دارای 9 هزار و 819 کلاس درس هستند.

امیدی خاطرنشان کرد: از این مجموع هزار و 45 مدرسه ابتدایی، 786 مدرسه پیش دبستانی، 438 مدرسه متوسطه اول، 424 مدرسه متوسطه دوم و 89 مدرسه استثنایی است.

انتهای پیام/ ت

 

R41350/P1336/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،دبیر قرار گاه جهادی استان گفت: با همراهی و همکاری معلمان آموزش و پروش به صورت دوطلبانه ۲۰ درصد مدرسه استان رنگ و بهسازی شده است.
طاهری افزود:طرح قرارگاه جهادی آموزش و پرورش از سه پیش آغاز شده که تا کنون بیش از ۱۱۰۰هزار و فعالیت جهادی با همراهی ۶۰۰ معلم در استان انجام شده است.
وی گفت: دراین طرح در حوزه تعلیم وتربیت برای ارتقا علمی به ۴ هزار دانش آموز کم برخودار آموزش داده شد.
عامریان دبیر کارگروه قرارگاه تربیتی کشور هم گفت: طر‌های جهادی در حوزه آموزش فرهنگی و محرومیت زدایی در ۳۳ هزار مدرسه کم برخوردار کشور اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی