Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@17:21:45 GMT

هیات اندیشه ورز توسط نخبگان سیاسی کرمان تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۴۱۷۱

هیات اندیشه ورز توسط نخبگان سیاسی کرمان تشکیل شود

به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی شامگاه دوشنبه در نشست با دبیران احزاب و گروه های سیاسی با محوریت اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: شخصیت های برجسته سیاسی در استان داریم که می توانند سطح فعالیت های سیاسی کرمان را بالا ببرند.
وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی در استان کرمان حرف و نگاه جدید دارد و کاملا کارشناسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمان با بیان اینکه موانع جدی در امر توسعه استان وجود دارد، افزود: امیدواریم تا پایان سال در حوزه های مختلف در استان کرمان گشایش انجام بگیرد.
وی اظهار داشت: در حوزه کشاورزی به دلیل جبر کشاورزی وضع خطرناکی داریم و کمبود آب، خشکسالی طولانی و مهاجرت داریم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز گفت: 55 هزار و 600 میلیارد تومان تولید ناخالص استان کرمان است که سهم آن 3.4 درصد از تولید ناخالصی کشور است.
سید جعفر رودری افزود: با توجه به نسبت جمعیت استان کرمان می توان مشاهده کرد که متوسط تولید استان از میانگین کشور پایین تر بوده و به عبارت دیگر هر کرمانی متوسط 90 درصد سهم تولید هر ایرانی است.
وی بیان کرد: سهم معادن استان کرمان 40 درصد معادن کشور و 9 درصد تولید بخش کشاورزی کشور است که نشان از ظرفیت ها و پتانسیل های استان است که در گذشته به خوبی از آنها استفاده نشده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: پیش بینی می شود رشد سالانه اقتصادی استان کرمان در سند چشم انداز به 8.5 درصد برسد و در 10 سال گذشته رشد اقتصادی استان به طور میانگین یک تا 1.5 درصد بالاتر از رشد اقتصادی کشور بوده است.
وی ادامه داد: برای رسیدن به رشد اقتصادی 8.5 درصدی استان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های استان کمیته های تخصصی تشکیل می شود.
رودری با اشاره به اجرای مدل الگوی اقتصاد مقاومتی در استان کرمان تصریح کرد: نقش هر یک از معین های اقتصاد مقاومتی در نقشه راه استان و سند های چشم اندازی استان مشخص شده است.
وی ادامه داد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تاکنون 104نشست با 412 مصوبه برگزار کرده که در این راستا 110 پروژه احصا شده و 90 پروژه غیردولتی با 54 درصد تحقق و مابقی دولتی با 58 درصد پیشرفت فیزیکی را شاهد هستیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: برای 90 پروژه بخش خصوصی تاکنون 13هزار میلیارد تومان تامین اعتبار شده است که درصورت تکمیل این پروژه‌ها حدود 25هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
وی تصریح کرد: 20 پروژه دولتی نیز 8 هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوب شده آنها خواهد بود که سه هزار فرصت شغلی را ایجاد خواهد کرد.
رودری اظهار کرد: در سال 96 حدود 40 هزار نفر اشتغال داشتیم که در زمستان سال قبل نرخ بیکاری به 9.6 درصد رسید.
وی افزود: نرخ مشارکت اقتصادی استان در سال 95،به میزان 37.6 درصد بوده و در سال 96 به حدود 40 درصد رسیده است که نشان دهنهد امیدواری اقتصادی در استان کرمان است.
وی بیان کرد: همچنین متوسط ایجاد اشتغال استان در سال های 75 تا 85، تعداد 23 هزار و 802 مورد بوده که تنها در سال 96 به بیش از 57 هزار نفر افرایش پیدا کرده است.
در این نشست برخی از نمایندگان احزاب سیاسی استان کرمان به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
7437/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بخش کشاورزی زمستان سازمان مدیریت و برنامه ریزی گروه های سیاسی نخبگان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین