Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@04:40:51 GMT

برگزاری سلسله نشست «نسیم هدایت» در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۴۱۷۲

برگزاری سلسله نشست «نسیم هدایت» در مازندران

 

محمد شعبانی معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران گفت: با همت اداره کل آموزش و پرورش و با همکاری شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان سلسله نشست‌های «نسیم هدایت» با محوریت مفاهیم دینی و تربیتی در شهرستانهای استان برگزار می‌شود.
وی افزود: امروز یکشنبه 23 اردیبهشت الین نشست نسیم حیات از ساعت 10 صبح در سالن اجتمداعات اموزش و پرورش قائمشهر در حال برگزاری است و از ساعت 16 عصر در سالن توحید بهشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شعبانی تصریح کرد: این نشست که با هدف ارتقای مهارت زندگی برنامه ریزی شده است روز دوشنبه از ساعت 10 صبح در سالن هلال احمر ساری و در ساعت 16 در کانون امام خمینی شهرستان بابل نیز برگزار می‌شود.
وی افزود: در این نشست‌‌ها عبدالعظیم کریمی از پژوهشگران قرآنی ریاست نشست ها را برعهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از دو برنامه تحویل سال فرزاد حسنی در رادیو و تلویزیون

فرزاد حسنی بعد از مدت‌ها غیبت در اجرای تلویزیون با «آی نسیم سحری عید شد» به شبکه نسیم برمی‌گردد و همچون سال گذشته اجرای تحویل سال رادیو جوان را نیز برعهده دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه «آی نسیم سحری عید شد» با اجرای فرزاد حسنی به تهیه‌کنندگی افشین حسین‌خانی ویژه برنامه شبکه نسیم در لحظه تحویل سال 1403 است که به مدت 12 ساعت از ساعت 20 شب سه‌شنبه 29 اسفندماه تا صبح یک فروردین ساعت 8 صبح از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

این برنامه با تدارک بخش‌های جذاب، شاد و میهمان های درجه یک در عرصه‌های مختلف کنار سفره هفت سین شما خواهند بود.

مروری بر نوروزی‌ها و رمضانی‌های تلویزیون / از سریال‌های جدید تا برنامه‌ها و 190 فیلم سینمایی‌

اجرای فرزاد حسنی در ویژه‌ برنامه "سحر سال سه" 

ویژه برنامه زنده «سحر سال سه» سال تحویل کاری از گروه ورزش و تفریحات به تهیه کنندگی فریبرز گلبن و عباس پیری و با اجرای فرزاد حسنی و آرزو جعفرپور و با حضور افشین حسین‌خانی و با گزارشگری حمید پارسا و امیر عضد و با هماهنگی بابک شکری و همچنین به نویسندگی مهدی استاد احمد و  با همکاری الهام وحدت، مهدیه پهلوانی و حسن معین ساعت 22 الی 8:30 صبح روی موج fm ردیف 88 مگاهرتز روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

فریبرز گلبن تهیه کننده ویژه ‌برنامه "سحر سال سه" شبکه رادیویی جوان ضمن تشریح محتوا و بخش‌های مختلف این ویژه‌برنامه رادیویی عنوان کرد: ویژه ‌برنامه "سحر سال سه" شامل بخش‌ها و آیتم‌های مختلف و متنوعی است که از ساعت 22 شب 29 اسفند ماه 1402 آغاز و تا ساعت 8 صبح 1 فروردین 1403 ادامه دارد و ما تلاش و توان خود را به کار گرفته‌ایم تا با محتوایی سرگرم کننده؛ برنامه‌ای مسابقه گونه، جذاب و شگفت انگیز را به مخاطبان عزیز ارائه دهیم.

وی در ادامه افزود: ویژه ‌برنامه "سحر سال سه" رأس ساعت 22 با نمایش "هفت سین ، مسابقه تلفنی با شنونده ها، گفتگو با نوازنده درامز و گفتگو با ندا قاسمی بازیگر سریال "نون خ" آغاز و با تبریک سال نو با گویش های مختلف و گفتگو با سخنگوی دولت خاتمه خواهد یافت. 

پیش از این مدیر شبکه رادیویی صبا در نشست تشریح برنامه‌های رادیویی عید نوروز و رمضان به این نکته اشاره کرده بود برنامه شبکه نسیم تولیدی و ضبطی است و اگر نیاز به حضور زنده باشد با توجه به نزدیک بودن استودیوها پاسکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلسله نشست‌های «حکمرانی در قرآن و نهج البلاغه» در رمضان برگزار می‌شود
  • ایجاد ۱۸۸۴ فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی
  • جزئیاتی از دو برنامه تحویل سال فرزاد حسنی در رادیو و تلویزیون
  • تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام
  • برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران
  • برگزاری سلسله نشست‌های «حکمرانی در قرآن و نهج البلاغه» در رمضان
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛ جزییات طرح «خاتم» ویژه دانش‌آموزان در نوروز
  • هم اندیشی برای برگزاری بزرگداشت ۱۲ فروردین و روز قدس
  • تحویل سال نو در اماکن تاریخی برگزار نمی‌شود
  • معرفی ۲۱ موی‌تای کار ایران به کمیته برگزاری بازی‌های داخل سالن آسیا