Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@13:14:43 GMT

پیگیری پرونده‌های مددجویان گیلانی توسط 200 مددکار

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۴۲۴۶

پیگیری پرونده‌های مددجویان گیلانی توسط 200 مددکار

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گیلان از پیگیری پرونده‌های مددجویان گیلانی توسط 200 مددکار خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس فلاحتی در تبیین اهمیت مددکاری در کمیته امداد و ضرورت آن گفت: حوزه پذیرش و مددکاری به‌عنوان پل ارتباطی بین کمیته امداد و مددجویان تحت حمایت است و مددکاران خانواده با بهره‌گیری از دانش و مهارت نسبت به رسیدگی درخواست مراجعه کنندگان و رفع مشکلات و نیازهای اساسی آنان تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ارائه خدمات برحسب اولویت‌بندی و نیاز خانواده با رویکرد توانمندسازی انجام می‌شود، افزود: ارتباط مؤثر و کارآمد از اساسی‌ترین و ضروری‌ترین عناصر شکل‌دهنده مددکاری است که می‌تواند زمینه‌های مراقبتی، ارزیابی و تشخیص، راهنمایی و توانمندی مددجویان را فراهم کند.

فلاحتی با اشاره به اینکه در حال حاضر 200 مددکار مسئولیت پیگیری پرونده‌های مددجویان کمیته امداد گیلان را به عهده‌دارند اظهار کرد: هر مددکار به‌طور میانگین 500 پرونده مددجویی دارد که باید به‌طور ایده آل به صد پرونده مددجویی کاهش پیدا کند تا بتوانند با رسیدگی هرچه بهتر، تمامی نیازهای خانواده‌های مددجو را با سرعت بیشتری بررسی و پیگیری کنند.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گیلان آشنایی با آسیب‌‌های اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت، بررسی مشکلات مددجویان بازمانده از ازدواج و تحصیل، اعتیاد، طلاق و دلایل پیدایش فقر و کمک به توانمندی مددجویان تحت حمایت را از وظایف مددکاران عنوان کرد و ادامه داد: مددکار محوری از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که در این مسیر از تمام توان علمی و تجربه مددکاران برای مرتفع ساختن مسائل و مشکلات پیش روی مددجویان  استفاده می‌شود .

وی مددکاری را خدمتی دانست که در آن مددکار کمک می‌کند مددجو مشکل و توانایی‌های خود را شناخته و با استفاده از منابع و امکانات موجود در جهت حل مشکل خود برآید.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ازدواج اعتیاد خانواده طلاق کمیته امداد موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده در حاشیه برگزاری این آیین گفت: آئین اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان سنت پسندیده‌ای است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و امسال نیز با مشارکت خیرین نیکوکار و کمیته امداد امام (ره) و آبشار عاطفه‌ها با شکوه خاصی برگزار شد.
بصیری فرد افزود: علاوه بر این امسال و در طول ماه مبارک رمضان نیز بیش از هزار و ۴۵۰ بسته غذایی شامل مایحتاج ضروری خانوار‌های تحت پوشش توسط خیرین نیکوکار تهیه شده و در اختیار نیازمندان این نهاد قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه هر یک از این بسته‌های غذایی با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیون ریال تهیه شده است، گفت: برگزاری آئین اطعام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد، فضایی معنوی به شهرستان لنده بخشیده است.

دیگر خبرها

  • چرا عیدی مددجویان بهزیستی و ‌‌کمیته امداد واریز نشده است؟
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس