Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:47:44 GMT

برگزاری مسابقات بدمینتن بانوان در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۴۳۵۰

برگزاری مسابقات بدمینتن بانوان در اهواز

سید علی بیت سید نور، مدیر آموزش و پرورش شاوور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مسابقات بدمینتون بانوان آموزش و پرورش خوزستان ویژه گرامیداشت هفته ی معلم در مجموعه ی ورزشی قدس اهواز برگزار شد.

وی بیان داشت: که در پایان کلثومه مانعی فرهنگی منطقه شاوور موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیت سید نور افزود: منطقه شاوور با بهره گیری از نیروهای جوان متخصص و فعال توانسته در همه ی زمینه ها موفقیت کسب کند.

مدیر آموزش و پرورش شاوور در پایان عنوان کرد: ما مفتخریم که نیروهای جوان منطقه شاوور امروز می توانند در حوزه های آموزشی، پرورشی و ورزشی در سطح استان و کشور افتخار کسب کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازارچه نقش‌جهان در مسجد قبای اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: بازارچه نوروزی نقش‌جهان با مشارکت اداره فرهنگی و اجتماعی این منطقه و کارگروه اشتغال دفتر امام جمعه شمال شهر به‌منظور حمایت ویژه از تولیدکنندگان و مشاغل خانگی در مصلای نماز جمعه مسجد قبا برگزار می‌شود.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازارچه نوروزی نقش جهان با هدف حمایت از تولید کنندگان و مشاغل خانگی، جامعه هنرمندان و صنایع دستی، بانوان سرپرست خانوار، جامعه حامیان اوتیسم و معلولان در این منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: بدون شک هنر بانوان هر شهر از پخت نان‌های محلی تا دوخت‌های دستی و هنری، صنایع دستی و کشت گل و گیاه ظرفیت‌های پنهانی است که می‌توانند زمینه‌ساز ایجاد درآمدهای پایدار در شهرها باشند.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بازارچه نوروزی نقش جهان با مشارکت اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این منطقه و کارگروه اشتغال دفتر امام جمعه شمال شهر در آستانه نوروز به‌منظور حمایت ویژه از تولید کنندگان و مشاغل خانگی، جامعه هنرمندان و صنایع دستی و معلولین جامعه حامیان اوتیسم در مصلای نماز جمعه مسجد قبا برگزار می‌شود.

رسالت ایجاد زمینه اشتغال بانوان و توانمندسازی آن‌ها را از اولویت‌های مهم در حوزه زنان و به ویژه زنان سرپرست خانوار دانست و گفت: هدف از برگزاری این بازارچه، شناسایی و معرفی هنرمندان ناشناخته، رونق صنایع دستی، حمایت از تولید محصولات خانگی و ایجاد اشتغال خانگی است.

وی تصریح کرد: در بازارچه نقش‌جهان، هنرمندان، بانوان سرپرست خانوار، معلولین جامعه حامیان اوتیسم صنایع دستی و تولیدات خانگی خود را از جمله مینا کاری، فیروزه‌کوبی، مس، شمع، ادویه‌جات، زیورآلات، سفره‌های هفت سین و انواع شیرینی خانگی ارائه می‌شود.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان برگزاری چنین بازارچه‌هایی را به عنوان فرصتی برای عرضه توانمندی و ظرفیت بانوان در عرصه‌های مختلف تولیدی، اشتغال و درآمدزایی دانست و افزود: این بازارچه از بیست‌وششم تا بیست‌وهشتم اسفند از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ برای بازدید عموم دایر است.

کد خبر 736612

دیگر خبرها

  • فدراسیون بدون دلیل منطقی و برگزاری انتخابی ما را کنار گذاشت
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • ایجاد ۱۸۸۴ فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی
  • اجرای چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • احداث چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • پایان مسابقات وزنه برداری بانوان در سمنان
  • فعالیت‌های بدنی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • مددی: بانوان بدمینتون‌باز 2 سفر خارجی در پیش دارند
  • برگزاری بازارچه نقش‌جهان در مسجد قبای اصفهان