Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سیدمحسن لطیفی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اینکه 258 شبکه ماهواره‌‌ای به زبان فارسی علیه ایران در حال فعالیت هستند گفت: در برابر این هجمه‌‌های دشمنان اسلام ، صدا و سیما تاکنون به تنهایی ایستادگی کرده است.


وی، افزود: شورای فرهنگ عمومی باید کار فاخر را از دستگاه‌های متولی بخواهد چرا که به تنهایی و با هزینه‌های صداوسیما نمی‌توان فیلم و سریال و انیمیشن ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطیفی، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برای کشور بسیار مهم و با عظمت دانست و ادامه داد: برای این مناسبت، برنامه‌های ویژه‌ای داریم که قرار است در اولین قدم برای حدود 20 نفر از مبارزان انقلاب مستند بسازیم.
مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، از برگزاری جشن پایان سیگنال رسانی در آذربایجان‌شرقی همزمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: پوشش سیگنال‌های دیجیتالی صداوسیما در استان هم اکنون 94 درصد است و 6 درصد باقیمانده از نقاط مرزی هم تا پایان امسال تحت پوشش می‌رود.
وی، در ادامه با اشاره به اینکه جای اجرای برنامه پیرغلامان در آذربایجان شرقی با وجود 3 هزار هیئت مذهبی خالی است خاطرنشان کرد: تبریز ظرفیت خوبی در زمینه هیئت‌های مذهبی دارد و باید از این فرصت برای برگزاری این رویداد استفاده کنیم.
لطیفی، خاطرنشان کرد: سریال‌های فاخری از علما و شهدای استان برای پخش در شبکه‌های سراسری آماده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی