Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@03:12:24 GMT

مجموعه تئاترشهر جای آزمون و خطا نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۴۷۱۶

مجموعه تئاترشهر جای آزمون و خطا نیست

به گزارش جهان نيوز، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی درباره معرفی رییس جدید مجموعه تئاتر شهر با توجه به کناره گیری پیمان شریعتی از ریاست مجموعه گفت: مجموعه تئاتر شهر با توجه به قدمت، سالن هایی که دارد و ۸۰ نفر نیروی انسانی باتجربه که در آن مشغول به کار هستند، برای من دارای اهمیت است. توقع هنرمندان نیز از این مجموعه بالا است و فعالیت درست مجموعه تئاتر شهر بر تئاتر ایران تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: مجموعه تئاتر شهر جایی برای آزمون و خطا نیست در نتیجه مدیری که برای آن انتخاب می شود باید هم تجربه مدیریت و هم آشنایی با تئاتر و فعالیت های هنری و تئاتری را داشته باشد.

کرمی درباره مطرح شدن نام هایی چون مجید گیاهچی و سعید اسدی برای ریاست مجموعه تئاتر شهر، یادآور شد: دایره کسانی که می توانند در حوزه مدیریت، مسئولیت قبول کنند زیاد نیست. مجموعه تئاتر شهر دارای اهمیت است و از این رو نمی توان در بخش مدیریت آن دست به تجربه زد. ملاک برای انتخاب مدیر مجموعه این است که هم تجربه مدیریت و هم اشراف هنری داشته باشد.

مدیرکل هنرهای نمایشی با بیان اینکه چندین گزینه برای ریاست مجموعه تئاتر شهر مدنظر است، تصریح کرد: من هنوز به جمع بندی قطعی درباره مدیریت تئاتر شهر نرسیده ام در غیر اینصورت گزینه مدنظرم را آشکارا اعلام می کردم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مدیر مجموعه تئاتر شهر را انتخاب کنم باید تشریفات و مراحل اداری مدنظر نیز طی شود.
کرمی در پایان درباره زمان معرفی رییس جدید مجموعه تئاتر شهر گفت: طی یک هفته آینده مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر معرفی می شود.

منبع:مهر پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: آزمون استخدامی پیمانی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور فردا با رقابت 8 هزار و 412 نفر در خراسان جنوبی برگزار می شود که از این تعداد 6716 نفر زن و 1696 نفر مرد هستند.

نرگس معصومی مفرد با بیان اینکه این آزمون در 6 شهر استان برگزار می شود افزود: در شهرستان بیرجند این آزمون در دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور، طبس در دانشگاه آزاد،  فردوس و بشرویه  در مدارس این شهرستانها ، قاین در مدارس و دانشگاه پیام نور و نهبندان در دانشگاه پیام نور  برگزار می شود.  

وی با بیان اینکه آزمون راس ساعت 9 صبح آغاز و ساعت 12 به پایان می رسد، گفت: مشاغل این آزمون شامل مشاور، مربی امور تربیتی و سبک زندگی ، مربی امور تربیتی و مشاوره و مربی تربیت بدنی و سلامت است .

 مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و اعلام نتایج این آزمون به  سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی : hrtc.ir  مراجعه کنند. 

 

دیگر خبرها

  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال
  • اولین پیام خطیر بعد از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش