Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:16:47 GMT

صفری: ۵۰ درصد نمایشگاه کتاب تهران تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۴۸۳۷

صفری: ۵۰ درصد نمایشگاه کتاب تهران تخلیه شد

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه کتاب تهران از تخلیه ۵۰ درصد نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:‌ بارهای ناشران خارجی تا ۱۰ روز آینده تخلیه می‌شود. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات

حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اشاره به خروج بارهای ناشران از نمایشگاه گفت:‌ ناشران طبق روال هر ساله باید سریعتر نمایشگاه را تخلیه کنند،‌ به ویژه امسال با شرایط خاص‌تری مواجه هستیم،‌ چرا که نمایشگاه بین‌المللی قرآن را در پیش داریم و از روز بیست و نهم باید نمایشگاه قرآن کریم را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ امروز تمامی ناشران کتابهای خود را باید تخلیه کنند،‌ با توجه به اینکه سازه‌های شبستان و رواق‌های داخلی باز می‌شود و تغییراتی ایجاد می‌شود، تمامی غرفه داران امروز تا ساعت 20 باید کتاب‌های خود را خالی کنند. بر اساس آمار تاکنون 50 درصد نمایشگاه تخلیه شده و مابقی هم در حال خروج است.

صفری افزود:‌ سالن‌های فضای باز به دلیل اینکه فردا چادر سقف‌ها برداشته می شود نیز باید تا پایان امشب تخلیه شود‌، بنابراین کلیه بخش‌های نمایشگاه به جز ناشران خارجی باید امروز تا پایان وقت تخلیه شوند.بخش ناشران خارجی نیز به ژمرک نمایشگاه منتقل می‌شود تا ظرف 10 روز آینده با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با گمرک و شرکت ارسال بار از محل نمایشگاه تخلیه شود.

صفری گفت: از فردا پاکسازی محیط، بازکردن سازه‌ها و غرفه‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

R1013198/P1013197/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سی و یکمین نمایشگاه کتاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سی و یکمین نمایشگاه کتاب سی و یکمین نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و... خود اقدام کنند.
همچنین ناشران می‌توانند شماره‌ تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند. 

 ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.
سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است
  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند