Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛    «فرید موسوی»  با اشاره به اقدام رضا اردکانیان وزیر نیرو در انتخاب مدیران صنعت آب و برق از طریق انتشار فراخوان، اظهار داشت: وزیر نیرو در زمان فرایند اخذ رای اعتماد مجلس، در جلسات و مذاکرات با نمایندگان و همچنین در برنامه پیشنهادی خود، بر شایسته گزینی بر اساس تدوین و انتشار شرایط احراز شغلی و گزینش مدیران مبتنی بر فراخوان تاکید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد، این روش و انتخاب مدیران از طریق فراخوان عمومی و براساس فرایندی رقابتی و عادلانه، منجر به باز شدن حلقه مدیریتی کشور و ایجاد فضایی برای حضور افراد متخصص و علاقه‌مند به خصوص فراهم کردن بستری برای حضور حداکثری جوانان در عرصه‌های مدیریتی کشور شود.
موسوی ابراز امیدواری کرد، جوانان به عنوان قشری که کمتر در این زمینه فرصت حضور و بروز داشته‌اند، با چنین روندی امکان عرضه توانمندی‌های خود در عرصه‌های مدیریتی را پیدا کنند.
وی در پاسخ به اینکه چه میزان زمینه برای تداوم و گسترش این رویه در سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها فراهم است، گفت: انجام این روش در کشور ما روش چندان مرسوم و رایجی محسوب نمی‌شود، بنابراین پیاده ‌سازی و تداوم و تثبیت آن علاوه بر اینکه به زمان کافی نیاز دارد، سختی‌های خود را هم خواهد داشت.
رییس فراکسیون جوانان مجلس اظهار داشت: برای تضمین موفقیت این کار، هم نیاز به حمایت درون سازمانی است و هم دولت و به خصوص سازمان امور استخدامی ‌باید زمینه‌های عملیاتی شدن و گسترش این امر را فراهم کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی آمادگی حمایت قانونی از شکل ‌گیری، تثبیت و توسعه این مدل انتخاب مدیران را دارد و امیدواریم در سطح کلانِ دولت و سایر وزارتخانه ‌ها نیز این روش عملیاتی شود و مورد حمایت قرار گیرد.
 پیش از این صدیقه ببران براساس گزینش مبتنی بر فراخوان به عنوان مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو انتخاب شد و اکنون این وزارتخانه درصدد است پنج مدیر جدید خود را طی فرایند برگزاری آزمون، مصاحبه و رتبه‌بندی انتخاب کند.
بر اساس فراخوان عمومی وزارت نیرو، مدیرکل دفتر خصوصی سازی و امور مجامع وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، مدیر مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری تهران (RCUWM) و مدیر مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی آبی جزو مراکزی خواهند بود که مدیران آنها در این دوره از طریق فراخوان عمومی انتخاب خواهند شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انتخاب مدیران رییس فراکسیون جوانان مجلس وزیر نیرو ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردم در حوزه اشتغال است

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در راستای کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«امیر حسین نظری» از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از ادغام دو وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن، به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان منصوب شدم و بعد از چند ماه رئیس این سازمان شدم.

وی، اشتغال را جزو مشکلات شهرهای رامهرمز و رامشیر عنوان کرد و افزود: اشتغال می‌تواند اولویت اصلی در سرلوحه کار هر شخصی که به عنوان نماینده شهرستان انتخاب می‌شود قرار بگیرد چون دغدغه مردم در حوزه اشتغال است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر ادامه داد: برنامه‌هایی را برای رفع بیکاری در شهرستان پیش بینی کرده‌ایم. به طور حتم در چهار شاخص که می‌تواند به نوعی اشتغالزایی بالایی داشته باشد باید توجه جدی کنیم.

نظری توضیح داد: صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی چهار شاخصه‌ای است که برای رفع مشکل بیکاری باید به آن توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح‌های صنعتی گفت: شرکت‌های فولادی و پتروپالایشگاه حاصل دسترنج در زمان مسئولیتم در اداره کل صمت خوزستان است که نفوذها و جای گذاری غلط سبب به حاشیه رفتن این طرح‌ها شد و اکنون نیز نگران هستم این طرح‌ها به جایی نرسد و با این انگیزه برای حضور در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردم.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر تاکید کرد: این طرح‌ها از نظر ارزش افزوده و تولید می‌توانند کمک کنند و همچنین نقش آفرینی زیادی در زمینه اشتغالزایی دارند.

کد خبر 6096021

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است