Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:11:06 GMT

بیانیه باشگاه زنیت سن پترزبورگ درباره فسخ قرارداد مانچینی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۵۳۳۹

بیانیه باشگاه زنیت سن پترزبورگ درباره فسخ قرارداد مانچینی

باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه به صورت رسمی بیانیه‌ای درباره پایان همکاری با روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی منتشر کرد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه از پایان همکاری با روبرتو مانچینی، سرمربی مشهور ایتالیایی بدون دریافت هرگونه خسارت مالی متقابل خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: قرارداد باشگاه زنیت سن پترزبورگ با روبرتو مانچینی پس از توافق طرفین بدون پرداخت هرگونه خسارت مالی متقابل فسخ می‌شود. این قرارداد دوشنبه هفته جاری پایان می‌یابد.

روبرتو مانچینی فردا پس از پایان رسمی قراردادش با باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه راهی ایتالیا می‌شود تا رسما به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور مشغول به فعالیت شود. دستمزدسالیانه مانچینی در تیم ملی ایتالیا کمتر از 2 میلیون یورو خواهد بود.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، امروز سه‌شنبه با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، ساعاتی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099597

دیگر خبرها

  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر