Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@20:41:03 GMT

گردشگری محور توسعه غرب مازندران است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۵۳۷۳

گردشگری محور توسعه غرب مازندران است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زاگان روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان های تنکابن ، عباس آباد و رامسر در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن افزود :‌ این که بارها گفته شود غرب مازندران از موقعیت های ممتازی مانند دریا و جنگل بهره مند است ، باعث تحول در این منطقه نمی شود ، بلکه مسئولان دستگاههای اجرایی برای بهره گیری از این ظرفیت ها باید طرح ارائه و اجرا کنند و در صورت بروز مانع ، مسئولان استانی همراهی لازم را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : شورایی تحت عنوان شورای راهبردی در بخش های مختلف در استان در حال شکل گیری است که در آن به بخش های مختلف از جمله گردشگری توجه می شود.
** سامانه سیماک در 18 دستگاه اجرایی مازندران
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران همچنین گفت که هم اکنون 18 دستگاه اجرایی استان با تجهیز به امکانات نرم افزاری سیماک آمادگی لازم را برای مبارزه با فساد اداری دارند .
وی افزود : طبیعتا چنین تحولی می تواند به رضایت مندی اغلب مردم این استان منجر شود ضمن آن که استاندار مازندران نیز با تفویض اختیار به مسئولان دستگاه های اجرایی با هدف ارائه خدمات آسان تر به مردم غرب مازندران موافقت کرده است .
حسین زادگان اظهار داشت : اگرچه یکی از ماموریت های فرمانداری ویژه تنکابن نیز در همین حوزه است باید به گونه ای سیاست گذاری شود تا اختیارات بیشتری مسئولان اجرایی در این منطقه داده شود تا مردم برای دریافت خدمات از غرب مازندران راهی مرکز استان نشوند.
معاون استانداری مازندران همچنین با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت : با این اقدام آمریکا ، دنیا شاهد بدعهدی دیگری از این کشور شده است و ضمن اینکه اقدام ترامپ نیز توسط کشورهای مختلف محکوم شده است.
وی افیزود : این اقدام ترامپ نباید باعث نگرانی مردم شود چرا که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ملت ایران تحریم های بدتر از آن را تجربه کرده است و باید روی پای خودمان بایستیم .
حسین زادگان کاهش آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی برای ایجاد نشاط اجتماعی را جزو ماموریت های اصلی همه دستگاههای اجرایی در این استان معرفی کرد و گفت : رهبری فرزانه نیز تاکید فراوانی برای شناسایی علل و عوامل آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی برای پیشگیری و مقابله با آن دارند و دراین حوزه حتی ادارات خدمات رسان مانند برق و گاز نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.
7078/ 1602/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی پیروزی انقلاب اسلامی جنگل گردشگری معاون سیاسی امنیتی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال