Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، سید «رضا صالحی امیری»، رییس کمیته ملی المپیک، پس از پایان جلسه با فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: از مجلس شورای اسلامی برای افزایش بودجه کمیته ملی المپیک تشکر می کنم.

وی افزود: انسجام و وحدت میان دولت و مجلس که امروز شاهد آن هستیم، قبلا وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شاهد انسجام خوبی میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با مجلس هستیم.

صالحی امیری در ادامه عنوان کرد: همه ابعاد مسابقات بازی های آسیایی در جاکارتا بررسی و قطعی شده است. همه آنالیزها درباره بلیت، لباس و هزینه ها را در سایت قرار داده ایم.

او بیان کرد: ما در مجموع 38 میلیارد و 300 میلیون تومان برای فدراسیون ها هزینه می کنیم که 15 میلیارد تومان هزینه بلیت، لباس و هزینه های جدید و 23 میلیارد تومان هزینه کمک به فدراسیون ها است.

رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه امسال وضعیت بسیار خوبی داریم، افزود: همه فدراسیون های ما با حداکثر ظرفیت تلاش می کنند تا شاهد شکوفایی در حوزه ورزش باشیم.

او ادامه داد: درباره حضور زنان در ورزشگاه ها ما فقط کارگزار هستیم و سیاست گذار مجلس است.

صالحی امیری با تاکید بر اینکه حضور بانوان در ورزشگاه یک نیاز اجتماعی است، افزود: مخالف حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیستیم زیرا زنان نیاز دارند که در ورزشگاه حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک بازی جام جهانی زنان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)