Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی، عیسی منصوری امروز در نشست هم اندیشی  مراکز مشاوره ، اطلاع رسانی  وخدمات  کارآفرینی که با حضورنمایندگان این مراکز از سراسر کشوربرگزار شد گفت: افراد تمایل دارند کارافرینانه فعالیت خود را اغاز کنند اما بسیاری از کارآفرینان مهارت کافی ندارند بنابراین بیش از هر موضوعی علاوه بر گفت و گو در فضای کسب و کار باید مهارت کارآفرینان افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد : این روزها و با رونق مباحث دانش بنیان، مباحث تجاری سازی نیز مطرح می شود این در حالی است که اگر نگاه کارآفرینان آموزش مهارت باشد باید تفاوتی میان مشاوره کسب و کار و افرادی که به اشخاص دارای کسب و کار مشاوره می دهند، قائل شویم چرا که ویژگی های مشاوره کارآفرینی کاملا متفاوت با مشاوره کسب و کار است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابعاد مختلف مراکز مشاوره ، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی را تشریح کرد و رهکارهای علمی بهبود فعالیت این نوع مراکز را توضیح داد. 

همچنین رحیم سرهنگی مدیرکل توسعه کارافرینی وزارت کار، هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت های مراکز مشاوره و خدمات کارافرینی دانست و گفت: در سال جا ری این گونه نشست ها در راستای هم اندیشی و بانگاهش خلاقانه دنبال می‌شود.

کد خبر 4295320

منبع: مهر

کلیدواژه: اکوسیستم کارآفرینی ایران کارآفرینی بانک مرکزی ایران برجام دلار بازار سهام بورس قیمت دلار وزارت راه و شهرسازی وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت یکسان سازی نرخ ارز قیمت نفت قیمت سکه بهار آزادی نفت خام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است