Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

عباس ترابیان در گفت‌وگویی، در مورد قهرمانی تیم فوتسال بانوان در آسیا گفت: در همین ابتدا قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان را به تک تک بازیکنان و کادر فنی که با اقتدار کامل برای دومین بار قهرمان آسیا شدند، تبریک می‌گویم.

وی در ادامه در خصوص اینکه چرا تیم فوتسال بانوان به المپیک آرژانتین اعزام نمی شوند، عنوان کرد:‌همانطور که قبلا اعلام کرده بودند طبق تصمیم کمیته المپیک جهانی هر کشور فقط می‌تواند در مسابقات المپیک آرژانتین یک تیم  در هر رده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصولا تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند توسط کنفدراسیون‌ها معرفی شدند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: با توجه به همین موضوع کنفدراسیون آسیا تصمیم گرفته‌ که تیم‌های ایران و عراق در حوزه فوتسال آقایان در این مسابقات حضور داشته باشند و در رابطه با این موضوع نه فدراسیون فوتبال و نه کمیته فوتسال ایران دخالتی نداشته است.

ترابیان افزود:‌ بر طبق همین تصمیم از بانوان در آسیا تیم های ژاپن  و تایلند در مسابقات المپیک آرژانتین شرکت می کنند و این موضوع  از دست ما خارج است. یا مثلا حوزه کنفدراسیون یوفا تصمیم گرفته که در مسابقات المپیک در رده بانوان تیم ملی اسپانیا و در رده آقایان ایتالیا را اعزام کنند.

ترابیان در پاسخ به این سوال که چرا تصمیم گیرنده جهت اعزام تیم های بانوان و آقایان به مسابقات المپیک کنفدراسیون آسیا است گفت: اتفاقا سوال خوبی است. به این دلیل که قبلا طی یک دستورالعمل این سهمیه ها به کنفدراسیونها داده شده و به صراحت اعلام شده تصمیم گیرنده نهایی آنها هستند البته تحت نظر و نظارت فیفا این کار انجام می‌شود و طبق همین دستورالعمل جز آرژانتین که میزبان است و می تواند در همه رده ها شرکت کنند هیچ کشوری نمی تواند بیش از یک سهمیه داشته باشد.

وی در پایان گفت:‌ این تصمیمات از قبل توسط کمیته المپیک جهانی گرفته شده در انتخاب تیم‌های اعزامی هیچ کسی نمی‌تواند دخالتی داشته باشد.مثال ساده‌تری بزنم این کمیته با تصمیم و نظر خود اعلام کرد که تنها کشوری که می تواند در هر دو رده یعنی بانوان و آقایان حضور داشته باشند برزیل است اما این تصمیم در حال حاضر باعث جنجال و سر و صدای زیادی بین سایر کنفدراسیون‌ها شده و این امکان را به وجود آورده که کمیته ملی المپیک تصمیم خود را عوض کند.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس

اوکراین خواستار حذف قایقرانان روسی از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اوکراین خواستار ممنوعیت حضور قایقرانان روسیه و بلاروس در مسابقات مقدماتی المپیک 2024 پاریس شدند.

نامه مربوطه به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و فدراسیون جهانی قایقرانی ارسال شد.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

پیش از این مشخص شده بود که 13 قایقران از روسیه در مسابقات مقدماتی بازی‌های المپیک 2024 شرکت خواهند کرد. مسابقات انتخابی از 8 تا 9 می در مجارستان برگزار می‌شود و 8 ورزشکار روسی وارد مسافت‌های المپیک شدند. این آخرین فرصت برای جواز حضور در المپیک پاریس است.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!