Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@23:39:47 GMT

مرگ هزاران ماهی در ساحل بندرلنگه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۶۵۰۴

رکنا: روز گذشته شماری ماهی تلف شده به طول ۴۰۰ متر در ساحل بندر لنگه مشاهده شد.

عصر دیروز شماری ماهی تلف شده به طول ۴۰۰ متر در ساحل بندر لنگه مشاهده شد.

این موضوع را از حسین ریاس رئیس اداره شیلات شهرستان بندرلنگه پیگیری کرد که وی نیز از ارائه پاسخ در این زمینه خودداری کرد.

همچنین مرتضوی رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در این رابطه گفت: از مرکز تحقیقات نرم تنان اکولوژی خلیج فارس بندرلنگه خواسته شده تا تعدادی از ماهی‌های تلف شده را برای نمونه برداری به آزمایشگاه بفرستند تا علت مرگ آن‌ها بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماهیان از گونه ماهیان سطح زی هستند که عمدتا با نام ساردین و موتو شناخته می‌شوند و به صورت گله‌ای حرکت می‌کنند و اردیبهشت ماه فصل صید این گونه ماهیان است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت ماهی ساحل شهرستان رئیس آزمایشگاه عکس قتل ایران دختر اعدام مرد حوادث تهران فیلم پسر پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاههای کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش مشرق از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» اظهارداشت: با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تاخیر یا ابطال مواجه شده است.

وی ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • تلف شدن تعداد انبوهی ماهی قرمز در دریاچه شورابیل اردبیل
  • کشف ۱۰۰۰کیلو لاشه کوسه ماهی در ساحل بوشهر
  • صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود
  • کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان