Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:25:03 GMT

دسترسی به 100نقطه مخابراتی کرمانشاه تقویت می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۶۵۹۷

دسترسی به 100نقطه مخابراتی کرمانشاه تقویت می شود

به گزارش ایرنا، مسیب قبادیان روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ارتباطات در سرسرای اجتماعات مخابرات، از جایگزینی شبکه موبایل روستایی با شبکه همراه اول به عنوان یکی از مهم ترین اهداف سازمان در سال جاری یاد کرد.
به گفته وی در صورت جذب به موقع اعتبار، این هدف در مدت یک سال محقق خواهد شد و در نقاط مستعد شبکه همراه اول به g4وg3 تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قبادیان ادامه داد: هرساله متناسب با شعار همان سال، سیاست ها و برنامه های مخابرات مشخص می شود، از سوی دیگر بسیاری از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا به دنبال معاملات ارزی تامین می شود.
وی با اشاره به اینکه در سال اخیر اقدامات خوبی در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان انجام شده، ادامه داد: امسال نیز با توجه به شرایط اقتصادی کشور، عمده تجهیزات مورد نیاز ارتباطات به ویژه در حوزه انتقال از شرکت‌های دانش بنیان داخلی تهیه خواهد شد.
او تقویت پوشش 3gو4g در جاده ها و راه های اصلی استان، تهیه زیرساخت ها در ایام اربعین و تلاش برای برقراری پوشش مناسب اینترنت همراه اول در مرز خسروی را بخشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته ذکر کرد.
قبادیان با بیان اینکه پس از وقوع زلزله مسئولان و مدیران سازمان در مناطق زلزله زده حاضر شدند، افزود: پس از وقوع این حادثه، برای تقویت زیرساخت های ارتباطی مصوبات خوبی در نظر گرفته شد و در مدت 24 ساعت ارتباطات مختل شده که عمده آن ناش از قطعی برق بود که به حالت قبل بازگشت.
وی همچنین با بیان اینکه 230 نفر از همکاران سازمان که شامل افراد شاغل و بازنشسته بودند در مناطق زلزله زده آسیب دیده بودند، افزود: در این بین به میزان 20میلیارد ریال از سوی مخابرات به زلزله زدگان کمک شد که بخشش بدهی تلفن بخشی از آن بود.
هم اکنون 583 هزار خط تلفن ثابت در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه وجود دارد که نیمی از آن ها در مرکز استان دایر است.
7460/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اینترنت برق زلزله شرایط اقتصادی مخابرات موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و گفت: نرخ‌های جدید از امروز اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا دوستی امروز_ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش هر ساله کرایه تاکسی و اتوبوس اظهار کرد: امسال این افزایش در برخی مسیرها بیشتر و در بعضی مسیرها کمتر اعمال شده است.

وی افزود: براساس نرخ‌های جدید اعلامی، کمترین کرایه تاکسی در کرمانشاه شش هزار تومان و بیشترین آن ۱۲ هزار تومان است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: نرخ کرایه اتوبوس هم برای مسیر کریدور شمال به جنوب (تاقبستان-فردوسی) پنج هزار تومان، برای مسیر شهرک‌های پردیس، کرناچی، ظفر، دانش، نصر و نوکان چهار هزار تومان و برای سایر مسیرها سه هزار تومان است.

دوستی اضافه کرد: این نرخ‌های جدید از امروز (سه‌شنبه) اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

وی تاکید کرد: به منظور آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه، نرخ‌های مصوب در مسیرهای مختلف به صورت برچسب در دست تهیه و چاپ است که به محض آماده شدن روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها و در معرض دید شهروندان نصب خواهد شد.

کد خبر 749409

دیگر خبرها

  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • پیش بینی تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز