Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@21:54:17 GMT

روحانیون آماده حانفشانی و دفاع از حریم ولایت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۶۶۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما , آیت الله نوری همدانی در نخستین کنگره بزرگداشت آیت الله محمدی لائینی و یادواره شهدای روحانی در نکابا اشاره به اینکه تقوا , علم , اقتدار و شاگردپروری آیت الله محمدی لائینی سرمشق تمام عالمان است , گفت : مازندران سرزمین عالم پرور, ولایت مدار, جهاد و شهادت و در این راستا کارنامه خوبی بر جای گذاشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روحانیون همراه با قشرهای مختلف جامعه از قبل انقلاب اسلامی در صحنه دفاع از اسلام و آرمانهای اسلامی حضوری پررنگ داشتند , افزود : روحانیون امروز هم در تمام عرصه های مورد نیاز , همچون میدان دفاع از حریم ولایت آماده جانفشانی هستند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه برپایی یادواره شهدا و بزرگداشت عالمان موجب بصیرت افزایی در جامعه می شود , تصریح کرد : بیمه شدن جوانان نسل حاضر و آینده در گرو حضور مستمر در یادواره شهدا و برپایی بزرگداشت عالمان  است.

آیت الله نوری همدانی جهاد و علم را دوبال قدرت برای عزت اسلامی دانستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این مراسم بر ضرورت پاسداشت مقام والای شهدای روحانی تاکید کرد و گفت : مهمترین رسالت کنونی , پاسداری از اهداف عالمان , خون شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی است .

آیت الله طبرسی با بیان اینکه برپایی چنین مراسم هایی موجب آشنایی نسل جوان با آرمانهای عالمان و شهدا می شود , افزود : برپایی یادواره های شهدا موجب ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ولایت نوری همدانی مازندران کنگره روحانیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»

دریافت 35 MB

فیلم: رمضان نوری

کد خبر 6095993

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»