Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:23:19 GMT

وضعیت ایمنی در معادن مازندران مطلوب است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۶۹۱۰

وضعیت ایمنی در معادن مازندران مطلوب است

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران اصغری در حاشیه بازدید از معادن زغال سنگ سوادکوه خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود ۹۰ بازدید توسط بازرسان کار از معادن زغال‌سنگ در راستای اجرای طرح بازرسی‌های هدفمند از کارگاه‌های پرخطر صورت گرفته است و این مهم در سال ۹۷ با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران رعایت استانداردهای لازم برای ایمنی معادن و کارگران و معدن کاران ضروری دانست و افزود: بازرسان کار در سطح استان در حال اجرای طرح بازرسی هدفمند از کارگاه‌های پرخطر هستند و تاکنون بازدیدهای زیادی را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نواقص به‌صورت مکتوب به معادن و کارگاه‌های پرخطر ابلاغ می‌شود و کارفرما موظف به رفع نواقص است و در غیر این صورت طبق ماده ۱۰۵ قانون کار، این اداره کل وادارات شهرستان‌های تابعه بدون هیچ اغماضی اقدام به پلمپ کارگاه‌های ناایمن خواهد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد سه معدن توسط بازرسان کار به دلیل عدم رعایت موازین ایمنی تعطیل شدند و پتانسیل بسیار خوبی در معادن مازندران وجود دارد که اگر با رعایت اصول ایمنی همراه باشد شاهد وضعیت مطلوبی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با فشارهای اعمال‌شده در چند سال اخیر در کارگاه‌های استان شاهد افزایش ضریب ایمنی کار هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان بیان داشت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه روابط کار این اداره کل انجام‌شده و در حال انجام است که با این اقدامات هرساله شاهد کاهش حوادث ناشی از کار در استان بوده و هستیم.

کد خبر 4295485

منبع: مهر

کلیدواژه: سوادکوه معدن بوشهر گرگان کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج برجام بارش باران اشتغال مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فتاحی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه و قضات محاکم عمومی و انقلاب این استان برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به سازش طرفین دعوی در دستور کار قرار دارد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شعب این استان، افزود: طی سال گذشته با وجود همه کاستی‌ها، مشکلات، حجم بالای ورودی پرونده‌ها و سختی رسیدگی به آنها در مجموع عملکرد مطلوب و رو به رشدی داشتیم.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

فتاحی خطاب به قضات تاکید کرد: در اجرای شاخص‌های سند تحول قضائی و عملیاتی کردن آنها اهتمام جدی داشته باشید.

وی اظهار امیدواری کرد: محاکم عمومی و انقلاب این استان در سال جدید بر اساس شاخص‌های ابلاغی سند تحول قضائی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

کد خبر 6094751

دیگر خبرها

  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند