Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در جمع خبرنگاران گفت: کشور عضو کمیته قدس اتحادیه بین‌المجالس آسیایی در این کنفرانس شرکت می‌کنند، پس از انجام سخنرانی‌ها قطعنامه پایانی صادر می‌شود و در خصوص نوع واکنش پارلمان کشورهای اسلامی در این خصوص تصمیم گیری می‌شود.در حاشیه صحن علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی،  کاظم جلالی نماینده تهران، ری و شمیرانات در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه فردا دوشنبه  کمیته قدس اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی به میزبانی تهران و با حضور علی لاریحانی برگزار خواهد شد، گفت: ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برخلاف قواعد بین‌المللی تصمیم گرفته که سفارتخانه آمریکا را به بیت‌المقدس منتقل کند و بر این اساس جمهوری اسلامی ایران که ریاست اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی را برعهده دارد، این کنفرانس را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه افزود: ریاست اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی بر عهده لاریجانی است و ایشان به دبیرخانه دستور دادند تا جلسه کمیته قدس بین‌المجالس اسلامی در تهران برگزار شود. ضمن اینکه فردا ساعت ۱۰ صبح این کنفرانس توسط رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد:  ۲۲ کشور عضو کمیته قدس اتحادیه بین‌المجالس آسیایی در این کنفرانس شرکت می‌کنند،  پس از انجام سخنرانی‌ها قطعنامه پایانی صادر می‌شود و در خصوص نوع واکنش پارلمان کشورهای اسلامی در این خصوص تصمیم گیری می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه این کنفرانس در سطح نمایندگان مجلس کشورهای اسلامی برگزار می‌شود که نواب رئیس و روسای کمیسیون‌های مجلس هرکشور در این کمیته عضو هستند، گفت: نمایندگان کشورهای افغانستان، الجزایر، آذربایجان، بورکینافاسو، ترکیه، چاد، کویت، قطر، سوریه عراق، اردن، لبنان، فلسطین، لیبی، سودان، سومالی، موزامبیک، گینه بیسائو، مالی ،اوگاندا و سنگال در این کنفرانس حضور پیدا می‌کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: جلالی اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان

سفیر عربستان در تهران ظهر روز دوشنبه در اولین روز از برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان حضور یافت.

به گزارش ایسنا، عبدالله العنزی، سفیر عربستان را که علی اکبر صالحی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی همراهی می کرد، از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران در حاشیه محل کنفرانس بازدید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی