Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@06:12:37 GMT

کاميابي نيا در بازي مقابل الجزيره غايب خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۷۰۱۷

کاميابي نيا در بازي مقابل الجزيره غايب خواهد بود

خبرگزاري آريا- سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از نرسيدن کاميابي‌نيا به بازي برگشت برابر الجزيره خبر داد.
به گزارش آريا، برانکو ايوانکوويچ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از بازي برگشت با الجزيره امارات خبر داد که کمال کاميابي‌نيا هافبک اين تيم که در بازي رفت از ناحيه کتف دچار آسيب ديدگي شده بود به بازي برگشت نخواهد رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرسپوليس ايران و الجزيره امارات، فردا (دوشنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر مي‌روند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاميابي نيا الجزيره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد

مدافع ۳۰ ساله بایرن مونیخ در بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل گوئریرو که در جریان شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان دچار مصدومیت شد و در دقیقه 17 جای خود را به لئون گورتسکا داد، به نظر می‌رسد نمی‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل جاری برای باواریایی‌ها به میدان برود.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در تشریح آخرین وضعیت مدافع چپ خود اعلام کرد؛ رافائل گوئریرو از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت رباط و کپسول شده است و در بازی‌های پیش رو غایب خواهد بود.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

به این ترتیب این مدافع پرتغالی به طور حتم بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. شاگردان توخل در حالی چهارشنبه شب در برنابئو به مصاف رئال می‌روند که در بازی رفت به تساوی 2-2 مقابل این تیم دست یافتند.

بایرن پس از بازی با رئال مادرید، تنها دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا مقابل تیم‌های ولفسبورگ و هوفنهایم خواهد داشت و پرونده این فصل برای‌شان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!