Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار اعضای کانون سردفتران و دفتریاران استان بوشهر اظهار داشت: حرکت در مسیر قانون یک اصل ضروری است که باید در همه دستگاه‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی بر لزوم توجه به مسائل اخلاقی و رعایت حال مردم توسط همه خدمت‌گزاران تاکید کرد و ادامه داد: قانون مداری و اخلاق‌مداری در حوزه کاری سردفتران و دفتریاران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به خوبی مراعات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به موضوع آموزش اضافه کرد: ارائه آموزش‌های لازم و گسترش تحصیلات دانشگاهی در کنار تجربه برای کارکنان دفاتر ثبت بسیار مهم است.  

وی با بیان اینکه بحث اموال و حوزه اقتصاد نه تنها یک بحث مالی و اقتصادی است بلکه از منظر انسانی، بحث عمر و تلاش زمانی استٰ، افزود:‌ برخی مواقع امور مالی به عنوان دارایی و برخی مواقع نیز شرافت یک خانواده محسوب می شود.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های دفاتر ثبت خاطرنشان کرد: با گسترش جمعیت و کمبود زمین، ما در آینده مشکلات فراوانی در این حوزه خواهیم داشت به همین خاطر دقت های لازم در این عرصه خیلی ضرورت دارد.

وی با تاکید در مسیر استفاده از فاورهای‌ جدید تصریح کرد: هر چه سیستم در حوزه ثبت اسناد الکترونیکی باشد، واسطه ها حذف و سیستم منضبط شود و منطبق با یک طرح جامع ثبت اسناد باشد، کار دقیق تر و فنی تر خواهد بود.

کد خبر 4295521

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر بوشهر گرگان کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج برجام بارش باران اشتغال مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی

امام جمعه سمیرم گفت: دو کاندید از طریق مر قانونی اقدام کنند تا بعد از انتخابات حواشی نداشته باشیم و از مردم خواست همانطور که در مرحله اول افتخار آفریدند و بیشترین میزان مشارکت را داشتند در این مرحله نیز با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه، چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم ضمن عرض تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: فرزندان شما مردم عزیز در دو عملیات وعده صادق و طوفان الاقصی سیلی محکمی به اسرائیل زدند و امروز اسرائیل در شوکی قرار گرفته که نمی‌داند جواب این سیلی‌ها را چگونه بدهد و قطعاً نمی‌تواند از طریق نظامی اقدام کند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود دشمن از چند طریق ورود کند که یکی از آن‌ها فرهنگی و حجاب در تابستان است لذا مردم و مسئولان امر باید آگاه باشند که دشمن از طریق حجاب و عفت‌ها ما را مورد هدف قرار ندهند.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: اسرائیل وقتی سیلی خورده است به مسئله بعدی یعنی آبرو خواهد پرداخت و مثل اتفاقاتی که در افغانستان، ارمنستان، پاکستان، ترکیه و عراق افتاده است حوالی کشور ما را طوری رقم می‌زند که به مشکل اجتماعی در درون جامعه اسلامی تبدیل کند.

وی عنوان کرد: در زاینده‌رود اصفهان سال‌ها قبل نشانه آن را دیدیم که مردم و مؤمنان را به جان هم انداختند و چون از بیرون نمی‌تواند حمله کند از طریق آب اقدام می‌کند.

حجت‌الاسلام دیانی اضافه کرد: مسئله آب مسئله راحتی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت دشمن برای آن برنامه دارد و چهارمحال و بختیاری را به جان اصفهان، خوزستان را به جان لرستان، لرستان را به جان اصفهان می‌اندازد؛ در حالی که کل آب مورد نیاز اصفهان در همه زمینه‌ها ۸۶۰ میلیون متر مکعب است و این در حالی است که سه میلیارد متر مکعب آب شیرین از طریق اهواز به دریا می‌ریزد.

وی خاطرنشان کرد: آب طرح ملی است و دست من و شما نیست اما دشمن ما را به جان هم می‌اندازد؛ باید حق‌آبه کشاورزان داده شود و طرح انتقال آب اجرا شود.

امام جمعه سمیرم در پایان با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات تأکید کرد: دو کاندید از طریق مر قانونی اقدام کنند تا بعد از انتخابات حواشی نداشته باشیم و از مردم خواست همانطور که در مرحله اول افتخار آفریدند و بیشترین میزان مشارکت را داشتند در این مرحله نیز با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 750336

دیگر خبرها

  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری