Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:32:57 GMT

لرستان| جاده ترانزیتی جنوب در مسیر پلدختر بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۷۸۶۰

لرستان| جاده ترانزیتی جنوب در مسیر پلدختر بازگشایی شد

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: جاده ترانزیتی جنوب که بر اثر تصادف در مسیر شهرستان پلدختر مسدود شده بود بازگشایی شد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ استانها لرستان نظرات

سرهنگ صفر عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر در مورد وضعیت جاده ترانزیتی شمال-جنوب اظهار داشت:  تصادف چهار خودرو در نزدیکی پل تاریخی پلدختر، جاده ترانزیتی شمال به جنوب را به مدت نیم ساعت  مسدود کرد که با تلاش  نیروی انتظامی بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براثر برخورد یک دستگاه  تریلردنگ فنگ، یک دستگاه کامیون ولوو، یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه پراید راننده سایپا وپراید مجروح شوند که توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان پلدختر منتقل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر عنوان کرد: هم‌اکنون با تلاش نیروی انتظامی و پرسنل پلیس‌راه جاده پلدختر_خرم‌آباد باز است و علت تصادف توسط پلیس راه ملاوی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ح

R41450/P1357/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال و بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان کشور خبر داد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه بیشه و محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شنگلده و آب اسک ترافیک سنگین است.

در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان بوده و محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، سمنان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه خبر داده است.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان