Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@08:17:10 GMT

مشکلات دردسر ساز iOS 11.4؛ هنگ کردن آیفون با باگ نقطه سیاه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۷۹۹۳

ساعت 24-به گزارش برخی کاربران آیفون و آیپدی که آی‌اواس 11.4 را دریافت کرده‌اند، زمانی که در پیام‌رسانی کدهای یونی‌کد را دریافت می‌کنند، با لمس آنها، آن پیام‌رسان هنگ می‌کند.

 به گزارش برخی کاربران آیفون و آیپدی که آی‌اواس 11.4 را دریافت کرده اند، زمانی که در پیام‌رسانی کدهای یونی‌کد را دریافت می کنند، با لمس آن ها، آن پیام رسان هنگ می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت این هنگ کردن، در کدهای یونی‌کد قرار دارد. زمانی که کاربر این کد ها را لمس می کند، پردازنده دستگاه برای پردازش آنها با نهایت قدرت تلاش می‌کند. هنگامی که کاربر بخواهد این کاراکترها را در پیام رسان گوشی خود بخواند، دستگاه او هنگ می‌کند.

طبق گزارش برخی وب سایت های فناوری، این کد ها علاوه بر آیفون و آیپد، در دستگاه های دیگر اپل مانند مک نیز مشکل ساز شده است. احتمال دارد این کد ها در اپل واچ نیز مشکل مشابه را ایجاد کند. پس اگر از سیستم عامل آی او اس 11.4 استفاده می کنید و پیامی حاوی نقطه سیاه (مشابه تصویر زیر) دریافت کردید، برای جلوگیری از هنگ کردن دستگاه، آن پیام یا کل چت را حذف نمایید.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات سامانه ثبت نام وام ازدواج

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، نظام بانکداری کشور ، سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را برای پرداخت وام ازدواج، به جوانان راه اندازی کرده اما شهروند خبرنگار ما از مشکلات این سامانه گلایه کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار:

به نام خدا .

بنده حقیر نزدیک ۳ ماه است که ازدواج کردم متاسفانه هروقت به سامانه ثبت نام وام ازدواج میریم با این پیام مواجه میشم :در حال حاضر هیچ بانکی در استان شما دارای اعتبار نمی باشد.
جالب اینجا هست هر استانی که انتخاب میکنیم این خطا رو میده.لطفا پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به مالک تلگرام
  • مشکلات سامانه ثبت نام وام ازدواج
  • آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ
  • مسکو: تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگ جدید باشند
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • نشست همگرایی دستگاه‌های خدمات رسان در روستای آبدهگاه باشت
  • پای کار بودن دستگاه‌های خدمات رسان سیستان وبلوچستان تا پایان نوروز
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود