Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه الحیات نوشت: به علت گرد و غبار شدید در شمال غرب عربستان، دست‌کم پنج پرواز لغو شدند و بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران مبتلا به آسم (تنگی نفس) در حالت آماده باش هستند.

بر اساس این گزارش، گرد و غبار شدید و کاهش دید سبب لغو پنج پرواز در فرودگاه در شهر «حائل» در شمال غرب عربستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرد و غبار شدید همچنین سبب شده است تا شمار زیادی از افراد مبتلا به آسم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شهر حائل مراجعه کنند.

موجی گسترده‌ای از گرد و غبار از روز جمعه آسمان شهر حائل را فرا گرفته و باعث کاهش دید شده است.

یک منبع آگاه در فرودگاه بین‌المللی حائل گفت: گرد و غبار بر روند پرواز هواپیما‌ها در این فرودگاه تاثیری نداشته است و پرواز‌ها بدون توقف ادامه دارد.

در همین حال تعداد افراد مراجعه‌کننده به بخش اورژانس بیمارستان ملک خالد از روز جمعه با افزایش غیر عادی همراه بوده است به طوری که گرد و غبار شمارمبتلایان به بیماری آسم و آلرژی به ویژه در میان کودکان و افراد سالخورده را افزایش داده است. بر این اساس بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران به حالت آماده باش درآمدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند

به گزارش قدس خراسان، محمود امانی بنی اظهار کرد: نخستین پرواز عمره از مشهد سوم اردیبهشت ماه امسال انجام شد و زائران این پرواز ۱۳ اردیبهشت ماه به ایران و فرودگاه مشهد بازگشتند.

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد کرد: دومین پرواز نیز با ۲۵۵ مسافر ۱۳ اردیبهشت ماه اعزام شدند که هفته آینده به فرودگاه مشهد بازخواهند گشت.

وی ادامه داد: این پروازها توسط هواپیمایی ایران ایر انجام و انتقال زائران حج عمره از این فرودگاه بدون مشکل و با هماهنگی کامل انجام شد.

امانی بنی بیان کرد: همچنین آمادگی کامل برای انجام پروازهای حج تمتع وجود دارد و بیش از ۱۰ هزار زائر برای حج تمتع ۱۴۰۳ از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از ۲۹ اردیبهشت ماه راهی مکه و مدینه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳