Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-19@21:19:11 GMT

سقوط سکه و ارز آغاز شد/ رشد ۲۷۴ واحدی شاخص بورس

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۸۳۴۱

سقوط سکه و ارز آغاز شد/ رشد ۲۷۴ واحدی شاخص بورس

قیمت سکه امامی امروز در بازار 64 هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی 29 هزار تومان و نیم‌سکه و ربع‌سکه 5 هزار تومان کاهش قیمت داشت. این در حالی است که روز گذشته در بازار تهران سکه امامی 12 هزار و 500 تومان، سکه تمام بهار آزادی 20 هزار تومان، نیم‌سکه 10 هزار تومان و ربع‌سکه و سکه یک‌گرمی 5 هزار تومان افزایش قیمت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به این ترتیب، امروز در بازار تهران سکه امامی با قیمت یک میلیون و 994 هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 955 هزار تومان، نیم‌سکه با قیمت یک میلیون و 5 هزار تومان، ربع‌سکه با قیمت 590 هزار تومان و سکه یک‌گرمی با قیمت 375 هزار تومان به فروش رفت.

قیمت هر گرم طلای 18عیار نیز در بازار 2 هزار و 655 تومان افت کرد؛ به طوری که با قیمت 194 هزار و 504 تومان فروخته شد. هر مثقال طلا هم 842 هزار و 700 تومان بود.

روند قیمتی بازار ارز نیز امروز نزولی بود؛ به نحوی که یورو 67 تومان، پوند 144 تومان، درهم امارات 29 تومان، لیر ترکیه 25 تومان و یوان چین 17 تومان کاهش قیمت داشت.

بر این اساس، یورو در بازار 7875 تومان، پوند 8753 تومان، درهم امارات 1759 تومان، لیر ترکیه 1499 تومان و یوان چین 1020 تومان بود.

در همین حال، شاخص بورس تهران امروز با رشد 274 واحدی روبه‌رو شد و هم‌اکنون در رقم 94 هزار و 165 واحد قرار دارد.

منبع: خبرآنلاین

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار