Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از امدادگران، داوطلبین و اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: هلال احمر خدمات خوب و متنوعی را در بخش‌های مختلف ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز امسال هلال احمر خدمات بسیار خوبی را ارائه کرد و در همه ساعات شبانه‌روز با استقرار تیم‌های مختلف و متنوع زمینه بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تشکر از دعوت خود به این مراسم بیان کرد: حضور در این برنامه‌ها و تقدیر از فعالان هلال احمر یک وظیفه و یک افتخار است.

وی خاطرنشان کرد: شما عزیزان در بهترین ایام سال دور از خانواده های خود، برای سفری به یاد ماندنی به هموطنان خود در طول مسیر جاده ها و ورودی شهرها به خدمت رسانی مشغول هستید.

وی ادامه داد: امدادرسانی در هنگام بروز حوادث متعدد درون و برون استانی که نشان از آمادگی کامل امدادگران و پای کار بودن آنان است زمینه بروز و نمایش استعداد و توانمندی های نیروی انسانی و امدادگران جمعیت هلال احمر این استان را به وجود آورده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: وظیفه تمام دستگاهای اجرایی شکوفا کردن این توانایی‌ها و نبوغ این جوانان این مرز و بوم است.

کد خبر 4295555

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر جمعيت هلال احمر استان بوشهر بوشهر گرگان کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج برجام بارش باران اشتغال مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قدمی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جسد فرد جوانی که چند روز پیش در رودخانه سزار و در آبشار بیشه غرق شده بود توسط تیم غواصی جمعیت هلال احمر استان لرستان کشف شد.

وی افزود: جسد فرد غرق شده پس از ۱۲ روز کاوش توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا کشف و جهت اقدامات بعدی تحویل نیروهای انتظامی شد.

کد خبر 6084158

دیگر خبرها

  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد