Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:14:36 GMT

احزاب نباید تنها در ایام انتخابات حضور داشه باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۸۴۹۵

احزاب نباید تنها در ایام انتخابات حضور داشه باشند

خبرگزاری شبستان: رئیس خانه احزاب ایران گفت: یکی از آسیب های فعالیت حزبی در ایران این است که فعالیت آنها تنها به ایام انتخابات محدود می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حسین کمالی ظهر امروز (۲۳ اردیبهشت) در مراسم گشایش خانه احزاب استان ایلام اظهار کرد: متاسفانه نوعی نگاه منفی نسبت به فعالیت حزبی در کشورمان وجود دارد که باعث می شود تاکنون فعالیت تشکیلاتی و حزبی رونق چندانی پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درحالیکه این رویکرد در جوامع پیشرفته و مدرن امروزی طی شده و امروز در حوزه های مختلف شاهد فعالیت احزاب هستیم.

 

رئیس خانه احزاب ایران گفت: احزاب پیروز باید همچنانکه رای مردم را بدست می اورند در مقابل عملکرد خود نیز پاسخگو بوده و نباید تنها فعالیت آنها به ایام انتخابات محدود شود.

 

کمالی اضافه کرد: اگر حزبی نتواند در مقابل شعارهای خود پاسخگو باشد اعتماد عمومی را از دست خواهد داد و از چرخه رقابت خارج می شود.

 

وی تاکید کرد: در کشورمان متاسفانه احزاب پس از انتخابات در سایه قرار می گیرند ، اگر حامی دولت ها باشند صرفا به حمایت خود ادامه می دهند و اگر منتقد خوبی ها را ندیده و تنها انتقاد می کنند درحالیکه حزب موفق باید نقاط قوت و ضعف را با همدیگر ببیند.

 

رئیس خانه احزاب ایران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: باید به سمت اقتصاد رقابتی حرکت کنیم چراکه در وضعیت کنونی نه کارگر، نه کارفرما و نه دولت هیچ کدام راضی نیستند.

 

رئیس خانه احزاب، خاطرنشان کرد: در مسائل اجتماعی هم همین وضع وجود دارد، بسیار اعتماد سوزی شده به گونه ای که در کمتر کشوری از دنیا این اتفاق افتاده است.

پایان پیام/493

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ماه رمضان مساجد اسحاق جهانگیری کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی کنگره نقش شیعه آیت الله مکارم شیرازی سیاست گذاری خانه احزاب سیاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان