Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@19:26:42 GMT

همکاری پلیس بولیوی با ایران در امر مبارزه با موادمخدر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۸۵۲۸

همکاری پلیس بولیوی با ایران در امر مبارزه با موادمخدر

رکنا: فرمانده نیروی انتظامی گفت: مراکز آموزشی نیروی انتظامی از جمله دانشگاه علوم انتظامی و مراکز تحقیقاتی ناجا که از درجات عالی آموزشی در کشور برخوردار هستند، آماده اند تا در زمینه انتقال تجربیات به کشور بولیوی همکاری لازم را داشته باشند.

سردار حسین اشتری در حاشیه دیدار با جمیل بوردا سوسدا رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بولیوی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران و کشور بولیوی همواره مورد آسیب‌های جرایم سازمان یافته از جمله مواد مخدر Drugs و تروریسم بوده اند؛ در این دیدار تلاش شد تا در راستای کاهش آسیب‌های این جرایم، ارتقاء امنیت و آرامش دو کشور و سایر کشور‌های جهان، تبادل نظر و همکاری‌های لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدواریم این دیدار شروع یک همکاری مناسب برای ارتقاء امنیت باشد، گفت: قطعا ارتقاء امنیت دو کشور سبب افزایش امنیت سایر کشور‌ها خواهد شد.

این مقام عالی انتظامی کشور اضافه کرد: مراکز آموزشی از جمله دانشگاه علوم انتظامی و مراکز تحقیقاتی ناجا که از درجات عالی آموزشی در کشور برخوردار هستند، آماده اند تا در زمینه انتقال تجربیات به کشور بولیوی همکاری لازم را داشته باشند.

نیرو‌های نظامی ایران معتقد و متعهد هستند

در ادامه این دیدار، "جمیل بوردا سوسدا" رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بولیوی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران، گفت: در دیدار با رئیس پلیس Police ایران به مسائلی که هر دو کشور درگیر آن هستند از جمله مواد مخدر و تروریسم گفت و گو کردیم؛ ما شاهد ۴۰ سال مبارزه جمهوری اسلامی ایران در زمینه مواد مخدر و تروریسم هستیم.

جمیل بوردا سوسدا ادامه داد: در بازدیدی که از نیرو‌های مسلح از جمله پلیس ایران داشتم، مشاهده کردم نیرو‌های نظامی ایران افرادی با اعتقاد، متعهد به وطن و متخصص به کارشان هستند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بولیوی در پایان با بیان اینکه همه ما به این واقف هستیم که پدیده مواد مخدر، هسته اصلی جامعه که همانا خانواده است را مورد تهدید قرار می‌دهد، گفت: برای مبارزه با این پدیده شوم، همکاری‌های لازم را با پلیس ایران انجام خواهیم داد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت مواد مخدر Drugs پلیس Police ایران بولیوی موادمخدر پلیس مبارزه عکس ایران قتل دختر اعدام حوادث تهران مرد فیلم پسر پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات

وزیر خارجه ایران آمادگی تهران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با ابوظبی در چارچوب منافع و مصالح دوطرف اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، «رضا عامری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌گو کرد.

در این دیدار برنامه‌ توسعه مناسبات ۲ کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر ایران ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان ۲ کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان، بر عزم جدی تهران جهت هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید کرد و با اشاره به اهمیت تبادل هیأت‌های عالی‌رتبه میان ۲ کشور، آمادگی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات در چارچوب منافع و مصالح ۲ کشور اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • رایزنی سفرای ایران و روسیه درباره همکاری‌های دو کشور در سازمان‌های بین‌المللی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات