Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ایام ماه رمضان کالاهای ضروری با قیمت‌های مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های بزرگ و برخی از تعاونی‌های مصرف استان بوشهر توزیع می‌شود. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی ظهر امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با تاکید بر تامین اقلام کالاهای ضروری مردم اظهار داشت: برنج، شکر، روغن نباتی، گوشت قرمز و مرغ در ایام ماه مبارک رمضان  با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه کالاهای یاد شده برای توزیع ذخیره سازی شده است گفت: 307 تن شکر، 307 تن روغن نباتی، 600 تن مرغ منجمد و 70 تن گوشت گوساله منجمد برای توزیع با قیمت مصوب تنظیم بازار ذخیره سازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: کالاهای یاد شده با قیمت‌ مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های بزرگ و برخی از تعاونی‌های مصرف استان بوشهر توزیع می‌شود.

حسینی محمدی افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تامین کالاهای مورد نیاز  مانند گوشت قرمز، برنج، گوشت مرغ، شکر، خرما، زولبیا و بامیه، آش و لبنیات و غیره تدابیر ویژه‌ای برای نظارت مستمر بر اصناف برنامه‌ریزی شده است .

وی از اجرای طرح نظارتی پایش بازار در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در راستای جلوگیری از هر گونه کمبود، گران فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات طرح نظارتی پایش بازار توسط اکیپ‌های بازرسی در استان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر همکاری وهم‌افزایی دستگاههای اجرایی مربوطه برای جلوگیری از تخلفات تصریح کرد: بازرسی و نظارت بر قیمت و کیفیت کالا، عملکرد واحدهای صنفی و جلوگیری از تخلفات به‌صورت مستمر  توسط گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

حسینی محمدی نصب برچسب قیمت کالا، صدور فاکتور رسمی و توجه به کیفیت و قیمت کالا را مورد اشاره قرار دادو تاکید کرد: همکاری  تمامی صنوف با بازرسان طرح نظارتی وِیژه ایام مبارک رمضان ضروری است.

انتهای پیام/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم

به گزارش قدس آنلاین، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار کرد: مسئله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جداست. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم