Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی روز یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار استان مرکزی در ماه مبارک رمضان و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی، مقرر است یک هزار و ۹۶۰ تن کالای ضروری شامل گوشت سفید و قرمز، برنج، روغن، شکر و تخم مرغ در استان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی افزود: برمبنای برنامه ریزی انجام شده، ۵۵۰ تن برنج خارجی با نرخ مصوب دولتی طی ماه رمضان در استان مرکزی توزیع می شود.

فرخی بیان کرد: همچنین ۳۶۷ تن روغن و ۳۶۷ تن شکر با قیمت دولتی طی ماه رمضان در بازار استان مرکزی توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: سایر اقلام ضروری توزیعی شامل گوشت سفید(مرغ) به میزان ۶۰۰ تن، گوشت قرمز به میزان ۴۰ تن و همچنین تخم مرغ به میزان ۳۰ تن است.

وی تصریح کرد: ستادهای بازرسی اتاق اصناف استان مرکزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز همزمان با توزیع کالاهای ماه رمضان، فعالیت خود را آغاز کرده و قیمت ها در بازار را رصد می کنند تا از قانون شکنی و گرانفروشی جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی ادامه داد: در حال حاضر توزیع کالاهای ضروری برای ماه مبارک رمضان از سوی شرکت های تعاونی روستایی و فروشگاه های بزرگ استان آغاز شده، ضمن اینکه امسال کالاهای ضروری تقریبا افزایش قیمت ندارد، جز گوشت قرمز که ممکن است با درصد کمی افزایش قیمت عرضه شود.

کد خبر 4295534

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی تنظیم بازار بوشهر گرگان کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج برجام بارش باران اشتغال مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 739471

دیگر خبرها

  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول