Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@06:02:56 GMT

دنی آلوس : برای من اشک نریزید ، من انسان شادی هستم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۸۹۷۳

دنی آلوس : برای من اشک نریزید ، من انسان شادی هستم

دنی آلوس، ستاره برزیلی پی اس جی به دلیل مصدومیت جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

او در فینال جام حذفی بود که دچار مصدومیت شد. ابتدا نظرها بر این بود که آلوس به جام جهانی می رسد اما در نهایت پزشکان اعلام کردند که او نیاز به جراحی دارد و جام جهانی را قطعا از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلوس پس از چند روز سکوت، با انتشار بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داد:

« وقتی درد را در زانویم احساس کردم، روح از بدنم جدا شد. از همان لحظه فهمیدم که من در هواپیمای تیم ملی برزیل به مقصد روسیه جایی نخواهم داشت. در رختکن، پزشکان پی اس جی به من گفتند که باید منتظر نتایج نهایی بمانیم ولی من با تمام وجودم حس می کردم که جام جهانی برایم تمام شده است.

در آن لحظات همه می خواستند قهرمانی در جام حذفی فرانسه را جشن بگیرند و من دوست نداشتم حسی منفی به هم تیمی هایم منتقل کنم. هر کس دنی آلوس را می شناسد، می داند که او فرد شادی است. سپس با لبخند به جشن قهرمانی رفتم با این حال هر کسی می توانست از چشمانم بفهمد که اوضاع برایم خوب پیش نمی رود. برای این اتفاق فقط یک بار گریه کردم و آن هم زمانی بود که تنها بودم.

بگذارید یک چیز را به شما بگویم. دوست ندارم هیچکس برایم گریه کند. نمی خواهم کسی برایم دلسوزی کند. من به همه رویاهایم رسیده ام. دنی آلوس به جام جهانی روسیه نخواهد رفت ولی من همچنان انسان شاد و خوشحالی هستم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی برزیل جام حذفی فرانسه دنی آلوس جام جهانی روسیه تیم ملی برزیل جام جهانی 2018 جام جهانی روسیه جام حذفی فرانسه دنی آلوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رقص و شادی دامادها روی دوش آوارگان غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • (ویدئو) رقص و شادی دامادها روی دوش آوارگان غزه
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!