Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@14:47:27 GMT

تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از فرشته کریمی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۹۰۷۰

تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از فرشته کریمی

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویری از فرشته کریمی در سایت رسمی خود نسبت به عملکرد این بازیکن در جام ملت های آسیا واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در فینال جام ملت های آسیا توانست تیم ژاپن را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد و قهرمان آسیا شود و همچنین فرشته کریمی بازیکن تیم ملی کشورمان به عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره از رقابت ها انتخاب شد و همین موضوع باعث شد تا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویر این بازیکن به قهرمانی تیم ملی ایران و موفقیت ها کریمی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه سایت خود نوشت فرشته کریمی در معتبرترین مسابقات آسیا توانست در قهرمانی تیم ملی ایران نقش آفرینی کند و همراه با سایر ملی پوشان باعث شود که در فینال تیم ژاپن مقهور تیم ملی بانوان ایران شود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشته کریمی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال بانوان ایران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا فرشته کریمی قهرمانی فوتسال ایران در آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی پرسپولیس تهران استقلال تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، تصاویر منتشره از وضعیت پای اوستون اورونوف نشان ‌می‌دهد که این بازیکن از هر دو پا دچار مصدومیت شده و تکل بازیکنان سپاهان پای او را زخمی کرده است.

اورونوف در نیمه اول چهار پنج بار توسط محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، مصدوم شود و این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که حداقل یک مورد از این خطاها باید با کارت زرد جریمه میشد.

وینگر ازبکستانی پرسپولیس که تکنیکی‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود، در نیمه دوم هم چندین بار مورد خطا قرار گرفت.
بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که اگر در نیمه اول کریمی کارت زرد می‌گرفت، احتمالا در نیمه دوم با احتیاط بیشتری کار را دنبال می‌کرد و این موضوع دروازه سپاهان را با خطر مواجه می‌کرد.

با این حال پیام حیدری از خطاهای این بازیکن روی اورونوف گذشت تا ستاره ازبک سرخپوشان با مصدومیت نسبی زمین را ترک کند.

کد خبر 848960 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا