Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@04:00:45 GMT

نصیری:ملوان مشکل حواله پول دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۹۵۷۶

سرپرست مستعفی باشگاه ملوان تایید کرد که اخطاریه فیفا مبنی بر احتمال کسر امتیاز از این تیم می‌گوید که برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی مشکل حواله کردن پول دارند. ناطقان: با اخطاریه فیفا به باشگاه ملوان مشخص شده است که اگر این باشگاه در اسرع وقت بدهی دو بازیکن سابق خود یعنی زلاتکوفسکی و پاشنکو را پرداخت نکند، ملوان فصل آینده را با ۱۲ امتیاز منفی آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهران نصیری، سرپرست مستعفی باشگاه ملوان در این رابطه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نامه فیفا به باشگاه رسیده اما مشکل اصلی که وجود دارد بحث حواله کردن پول است. هیچ صرافی این کار را برای ما انجام نمی‌دهد. البته این مشکل باشگاه ملوان است و ما باید آن را بر طرف کنیم و مسئولیتی برای عهده فیفا یا بازیکنان نیست اما آنها باید نسبت به شرایط ارز در کشور اطلاعاتی داشته باشند. ما امروز به فیفا نامه زدیم و این موضوع را اطلاع دادیم. همچنین با هر دو بازیکن هم وارد مذاکره شدیم تا بتوانیم شرایط پرداخت را به آنها توضیح داده و در نهایت بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

او ادامه‌ داد: با وکیل پاشنکو صحبت کرده‌ایم. او برای همکاری با ما ابراز تمایل کرده است. باز هم می‌گویم متاسفانه با توجه به نرخ ارز از هیچ طریقی نمی‌توانیم پول را به بازیکنان برسانیم و باید این کار را از طریق کانال‌های غیر رسمی انجام دهیم که این موضوع هم با توجه به این که ما یک باشگاه رسمی هستیم، قابل قبول نیست و نمی‌توانیم کار غیر قانونی انجام دهیم.

طبق اعلام نصیری باشگاه ملوان از ۳۱۳ هزار دلار بدهی به زلاتکوفسکی تا الان ۲۲۰ هزار دلار آن را پرداخت کرده است. همچنین مبلغ بدهی ملوان به پاشنکو بدون هزینه دادرسی ۱۰۷ هزار و ۸۰۰ دلار است اما خود بازیکن اعتقاد دارد این مبلغ ۱۳۰ هزار دلار است.

سرپرست باشگاه ملوان در مورد استعفای چند وقت پیش خودش و وضعیت حضورش در باشگاه ملوان تصریح کرد: هنوز با استعفای من موافقت نشده است. هیات مدیره به دنبال انتخاب مدیرعامل جدید است و تا زمانی که تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود، بنده از روی علاقه و تعهدی به شهرم و  باشگاه محبوبم دارم و از این رو وظایف خودم را تا مشخص شدن مدیرعامل جدید انجام خواهم داد. منبع: ایسنا برچسب ها: نصیری ، ملوان ، حواله پول

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نصیری ملوان حواله پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱هزار و ۳۷۶ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 346 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 207 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 12  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 314  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 376

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 346

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 207

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 66

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 266

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و دلار پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • ثبات دلار مبادله‌ای/یورو کاهش یافت
  • قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو