Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی استان قزوین با حضور کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی ، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و اعضای مجمع برگزار شد و "میکائیل کاکاوند" با 8رای به عنوان رئیس جدید هیات دوومیدانی استان قزوین انتخاب شد.

در جریان این مجمع حمید حیدری قهرمان پرتاپ دیسک آسیا به نفع میکائیل کاکاوند کناره گیری کرد و رقابت بین علی غربی و میکائیل کاکاوند ادامه یافت که کاکاوند در نهایت توانست با 8رای به عنوان رئیس جدید هیات دوومیدانی استان قزوین انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی استان قزوین یکی از رقابتی ترین مجمامع ورزشی استان بود که رقابت تنگاتنگی بین کاندیداها پیش از برگزاری مجمع برقرار بود.

میکائیل کاکاوند یکی از زحمت کشان رشته دوومیدانی استان است که سالها در این رشته فعال است.

"جوادی" پیش  از "کاکاوند" سالها ریاست هیات دوومیدانی استان قزوین را برعهده داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین دوومیدانی رقابت مدیرکل ورزش و جوانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند