Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:31:45 GMT

تشکیل شرکت زنجیره فولاد کردستان در شهرستان های بیجار و قروه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۹۶۵۰

تشکیل شرکت زنجیره فولاد کردستان در شهرستان های بیجار و قروه

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت زنجیره فولاد کردستان در شهرستان های بیجار و قروه امروز یکشنبه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت، استاندار کردستان و جمع دیگری از مسئولان استانی راه اندازی و مشارکت نامه مابین سه سهامدار بخش خصوصی شامل صبا فولاد، کیمیا معدن سپاهان و شرکت معدنی امداد کردستان با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با سهام ۱۰۰ درصد امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اکتشاف سازمان ایمیدرو در جلسه بررسی و امضای مشارکت نامه زنجیره فولاد کردستان با اشاره به اینکه دو پهنه در استان کردستان برای شناسایی و اکتشاف معادن انتخاب شده است،  یکی از این پهنه ها در شهرستان بیجار با وسعت هزار و ۱۱۲ کیلومتر مربع است که  در مرحله شناسایی دوازده محدوده امید بخش مشخص شده و از این میزان ۶ محدوده موثر بوده است.

اصغرزاده عنوان کرد: تقاضای صدور  پروانه اکتشاف  کردیم وانتظار می رود در ماه جاری شاهد تحقق آن باشیم تا فعالیت های خود را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پهنه ها در شهرستان قروه با مساحت سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع  است که برای دو سوم پهنه مجوز پرواز دریافت کردیم و در مرحله پردازش اطلاعات هستیم.

وی اظهارداشت: در اواخر فروردین ماه امسال مجوز بخش غربی قروه برای کارهای ژئوفیزیک هوایی صادر شد و طبق برنامه تعیین شده تا ۱۵ آذرماه امسال تمام پتانسیل های پهنه شناسایی خواهد شد.

کد خبر 4295567

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان ایمیدرو فولاد بوشهر گرگان کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج برجام بارش باران اشتغال مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مصطفی دهقان گفت: در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی مقرر شده استان‌های با زنجیره ارزش، محصول و یا کالایی در غرفه‌های اختصاصی استان‌ها معرفی کنند.

وی افزود: باتوجه به ایمنکه خوزستان از جمله استان‌هایی است که در توسعه زنجیره ارزش خرما و آبزیان اقدامات بسیار ارزنده‌ای دارد، در این نمایشگاه اقدام به معرفی ۲ زنجیره ارزش خواهد کرد.

دهقان ادامه داد: استاندار خوزستان، جمعی از مدیران استان‌ها و ۵ نماینده ثابت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان می‌گوید: ششمین نمایشگاه اکسپو، امسال برگزار می‌شود و برای دومین سال است که استان‌ها به صورت تخصصی در این نمایشگاه غرفه دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و شرکت‌های صادراتی کشور به دنیا است، اضافه کرد: بیش از ۲ هزار غرفه در این نمایشگاه تعیین شده و ۸ هزار شرکت صادراتی درخواست حضور در این نمایشگاه را داشته‌اند.

دهقان گفت: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی توانمند زیادی از استان همچون فولاد خوزستان و پتروشیمی‌ها و ۱۵ واحد صنایع کوچک از شهرک‌های صنعتی و یا چندین واحد تولیدی خوراک آبزیان درخواست حضور در این نمایشگاه را داشتند و نمایندگان اقتصادی، سفیران و مسئولان ۷۰ کشور از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

خوزستان سومین استان صادرکننده کالا در کشور است که ۲۵ درصد ارز آوری ملی را بر عهده دارد.

نمایشگاه اکسپو شنبه هشتم اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه دائمی بین المللی تهران افتتاح خواهد شد و تا ۱۲ اردیبهشت ماه دایر است.

دیگر خبرها

  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار