Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:35:35 GMT

رئیس جدید هیات دو و میدانی قزوین انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۹۷۲۵

رئیس جدید هیات دو و میدانی قزوین انتخاب شد

قزوین-ایرنا-میکائیل کاکاوند با کسب هشت رای به عنوان رئیس جدید هیات دو و میدانی استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی قزوین با حضور مجید کیهانی رئیس فدراسیون و عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
در این انتخابات علی اکبر شالباف، محمدعلی غربی، میکائیل کاکاوند و حمیدرضا حیدری نامزد ریاست بودند که در نهایت کاکاوند با کسب حداکثر آرا برای چهار سال به ریاست این هیات انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اکبر شالباف و حمیدرضا حیدری 2 نامزد این مجمع نیز پیش از آغاز فرآیند انتخابات انصراف خود را به صورت کتبی اعلام کردند.
پیش از این حسن جوادی به مدت 18 سال ریاست و سرپرستی این هیات را برعهده داشت.
6101/8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دو و ميداني انتخابات استان قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به نامگذاری سال به‌عنوان منشور و حکم حکومتی

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: بیان رهبر معظم انقلاب در رابطه با نامگذاری سال باید به عنوان منشور سال مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و در جایگاه یک حکم حکومتی و دستور معظم‌له برای هم‌آفرینی ظرفیت‌های ملی حول یک محور قرار گیرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزایر تسنیم، اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی تبیین شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» امشب ششم فروردین ماه در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ سید مصطفی حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی؛ مصطفی زمانیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و مصطفی سمیعی نسب، سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی از جمله حاضران این نشست بودند.

مصطفی زمانیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، در این برنامه طی سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب،‌اظهار داشت: زمانی که نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری را به شعار سال تقلیل می‌دهیم، طبیعتاً برخوردها هم با این موضوع صرفاً در حد شعار دادن خواهد بود.

او تصریح کرد: بیان رهبر معظم انقلاب در رابطه با نامگذاری سال باید به عنوان منشور سال مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و در جایگاه یک حکم حکومتی و دستور معظم‌له برای هم‌آفرینی ظرفیت‌های ملی حول یک محور قرار گیرد.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تأکید کرد: یکی از ویژگی‌های ممتاز پیام نوروزی رهبری، گره زدن دو مقوله بسیار مهم اقتصاد و اجتماع باهم بود.

زمانیان توضیح داد: در چند سال اخیر تمرکز ایشان به مسئله اقتصاد و استفاده از ابزارها و ظرفیت‌های مربوط به حوزه اقتصاد بوده و آن چیزی که امسال رهبری به آن تأکید فرمودند، به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی و احیای مفهوم واقعی جامعیت و مشارکت مردم برای حل ابر مسئله اقتصادی کشور است.

او ادامه داد: این نامگذاری یعنی سپردن بزرگ‌ترین چالش و مشکل کشور به بزرگ‌ترین سرمایه کشور، یعنی آحاد مردم. سال‎‌هاست جمهوری اسلامی با تکیه به این سرمایه چالش‌های مختلفی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا 14 فروردین سال 1403 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • لزوم توجه به نامگذاری سال به‌عنوان منشور و حکم حکومتی
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی
  • رئیس‌جمهور مکزیک: ایده دیوار مرزی ترامپ کارایی ندارد