Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@21:08:01 GMT

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۹۹۷۲

به گزارش وانانیوز، 

متن این تذکرات که اکبر رنجبرزاده آنها را قرائت کرد به شرح زیر است:

تذکر منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار به وزیر راه و شهرسازی: لزوم پرداخت اضافی عوارض آزادراه قزوین امامزاده هاشم که به مدت سالها به جای حل مشکلات با افزایش مبلغ ۲۵۰۰ تومانی یعنی ۴۰ درصد افزایش داشته است. به جای درست کردن ابرو چشم را کور کرده‌اید متاسفانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط سخت کنونی با مردم اینگونه رفتار نکنید. در حالیکه این کار را می‌کنید و آنها را ناراضی می کنید. امیدوارم هرچه زودتر مشکل را حل کنید.

تذکر جلال محمودزاده و علی محمد مرادی نمایندگان مهاباد، قروه و دهگلان به رئیس‌جمهور: چرا رئیس‌جمهور محترم به مطالبات حقوق و مزایای فرهنگیان کشور رسیدگی نمی کند؟ و به وزیر جهاد کشاورزی: در خصوص ضعف گسترده در نحوه خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم و چغندر قند.

تذکر عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه و محمودزاده و همایون هاشمی نمایندگان مهاباد، شاهین دژ و تکاب به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر دادگستری: صاحبان کارخانه‌ قند نقده از حسن‌نیت مردم سوءاستفاده کردند و اسباب طلب بالای این کارخانه به ملت شده است که این طلب تمام سرمایه کشاورزان منطقه است. متذکر می شویم هرچه سریعتر با این مجموعه در راستای استیفای حق ملت برخورد قانونی و قضایی انجام شود تا بی اعتمادی ملت تشدید نشود.

تذکر جلال محمودزاده و علی محمد مرادی نماینده مردم مهاباد و قروه و دهگلان به رئیس‌جمهور: به چه دلیل مفاد قوانین مصوب مجلس از جمله قانون برنامه ششم توسعه توسط دولت اجرایی نمی شود؟

تذکر علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان به وزیر دادگستری: تسریع و رسیدگی به امورات مرتبط با صدور مدارک هویتی به هموطنان ایرانی‌الاصل. این تذکر به وزیر کشور هم است.

تذکر علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدن و آقایان محمدنعیم امینی فرد و عبدالغفور ایران نژاد و حسینعلی شهریاری نمایندگان زاهدان، چابهار و ایرانشهر به وزیر آموزش و پرورش: رسیدگی به وضعیت کمبود نیروی انسانی، کیفیت نیروهای موجود و فضای نامناسب آموزشی.

تذکر نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و علیرضا محجوب نماینده مردم تهران به وزیران کشور، راه و شهرسازی، نیرو، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی: تسریع در احقاق حق ۱۳۶ هزار سهامدار پدیده شاندیز که سالیان است که حق و حقوق سهامداران ضایع می شود.

تذکر قاضی پور و محجوب به رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی: حل مشکل سهامداران و سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری کاسپین

تذکر قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم چالوس، کلاردشت به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: هزینه‌های فرهنگی در برخی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کل استانها خارج از ضوابط است. به فوریت بررسی و اقدام شود.

تذکر حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز به وزیر راه و شهرسازی: همانطور که مستحضرید جاده زابل زاهدان به قتلگاه مردم تبدیل شده است. تا چه زمانی شاهد این همه کشتار مردم باشیم؟

تذکر محمد عزیزی نماینده ابهر و خرمدره و سلطانیه به وزیر کشاورزی: لزوم رسیدگی فوری به وضعیت کشاورزان خسارت دیده از سرما

تذکر عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: توجه به عدم پرداخت تعهدات خریداران کارخانه قند نقده و وزارت رفاه و مجموعه شستا و مبین بودن تخلفات صورت گرفته در حین واگذاری. هرچه سریعتر نسبت به باز پس گیری کارخانه مذکور اقدام قانونی و قضایی انجام دهید.

تذکر محمد عزیزی نماینده ابهر، خرمدره و سلطانیه به رئیس‌جمهور: دلیل عدم استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه چیست؟

تذکر محمد عزیزی به وزیر راه و شهرسازی: دلیل عدم آغاز پروژه تعریض جاده ابهر به قیدار چیست؟

تذکر قاضی پور و محجوب نمایندگان مردم ارومیه و تهران به رئیس‌جمهور: تخصیص بودجه مربوط به خواهران و برادران شهدا که تحت تکلف پدر و مادر شهید هستند و موفق به ازدواج نشدند. همچنین تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: جلوگیری از ثبت سفارش کالاهایی که تولید داخلی دارند.

تذکر شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر نیرو: اعزام هیئتی فوری جهت رسیدگی به  مشکلات ناشی از خشکسالی مداوم و کاهش بارندگی در سال جاری.

تذکر امیر خجسته نماینده همدان، فامنین به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: توجه جدی به ساماندهی شرکت‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی و شفاف سازی عملکرد ایشان

تذکر شهباز حسن پور به وزیر صنعت، معدن و تجارت: اعزام هیئتی فوری جهت رسیدگی به وضعیت واحدهای صنعتی، معدنی شهرستان سیرجان و بردسیر که متاسفانه به صورت تعطیل و یا با کمتر از ظرفیت کار می کنند و نیاز شدید به تسهیلات و یا مواد اولیه دارند.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، قاضی پور ، شهباز حسن پور، ابطحی، رنجبرزاده، نقوی حسینی و خادمی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: برای بار دوم متذکر می شویم جنابعالی به عنوان مقام مسئول متولی حقوق بازنشستگان مستمری بگیر به جای توجیه و ارائه دلایل منطقی پیگیر افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان باشید.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت

نماینده تبریز در مجلس گفت: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.    احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، درباره اینکه در ماجرای مطرح شده پیرامون یکی از ائمه جمعه چرا نمایندگان مجلس و یا دستگاه قضا ورود پیدا نکردند، گفت: خود آقای صدیقی با عذرخواهی که انجام دادند پذیرفتند خطایی صورت پذیرفته است که البته اگر با نگاه حقوقی به موضوع نگاه کنیم جرمی واقع شده است که عناصر سه گانه تشکیل دهنده جرم باید مورد بررسی قرار گیرد.   این نماینده مجلس در گفتگو با ایلنا ادامه داد: در بررسی یک فعلی که صورت گرفته که الان شائبه مجرمانه بودن آن وجود دارد عنصر قانونی که دخل و تصرف در اموال عمومی است که موجود است، در مورد عنصر مادی که فعل صورت گرفته است یعنی انتقال مال انجام شده است، تنها موضوعی که باید مورد بررسی قرار گیرد عنصر معنوی یا همان نیت است که آیا نیت مجرمانه وجود داشته است یا خیر که این هم توسط مرجع صالحه قضایی باید رسیدگی شود.   وی خاطرنشان کرد: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.   علیرضابیگی تاکید کرد: تنها هم این نیست موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم کرده است که حتما در دفاع از جایگاه این نهادها باید رسیدگی دقیق صورت گیرد و به مردم پاسخ داده شود و تا زمانی که نسبت به ایشان این شایعات مترتب است نباید اصرار به تثبیت ایشان باشد و نباید اصرار بر این باشد که افراد از جایگاه‌های قانونی که دارند برای اثبات خودشان استفاده کنند.   وی ادامه داد: متاسفانه این حرکت‌ها، رفتارها و اقدامات انجام می‌گیرد و این‌ها به اعتماد مردم به طور خاص به نهاد دین (حال قوه قضائیه یک طرف) لطمات وارد می‌کند. ما به اندازه کافی تزلزل اعتماد را در جامعه داریم که این هم مزید بر علت می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۱۲ سوال جدی درباره پرونده کاظم صدیقی ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست! نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند