Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری مراغه گفت:راهبرد دستگاه قضائی حمایت از واحد های تولیدی بوده وخط تولید هیچ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان به بهانه بدهی متوقف نمی شود. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه،حمید قنبرزاده در نشست مدیران صنایع و واحدهای تولیدی این شهرستان با اشاره به ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی اظهار داشت: راهبرد دستگاه قضائی حمایت از واحدهای تولیدی است و در این راستا خط تولید هیچ واحد صنعتی در این شهرستان به علت بدهی متوقف نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان در کشور ایجاد اشتغال پایدار بوده و در این راستا دستگاه قضایی نیز در تلاش است هیچ واحد تولیدی در این شهرستان به دلیل بدهی تعطیل و خط تولید آن متوقف نشود.

قنبرزاده با تاکید بر حمایت کلیه دستگاه‌ها از واحدهای تولیدی اظهار کرد: ضروری است دستگاه‌های دولتی از واحدهای تولیدی در این شهرستان حمایت‌های لازم را داشته باشند تا شاهد تعطیلی هیچ واحدی در این شهرستان نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه رکود در تولید ارتباط مستقیمی با بیکاری در جامعه داشته و بیشترین دلایل افزایش جرم کیفری در کشور به دلیل بی کاری افراد در جامعه است ادامه داد: باحمایت از واحدهای تولیدی در داخل کشور معیشت کارگران تلاشگر تامین و جرائم نیز در زمینه‌های مختلف کاهش خواهد داشت.

رئیس دادگستری مراغه در ادامه با اشاره به حمایت از تولید داخلی ،تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بر خرید کالای ایرانی با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی داخل کشور بوده و در این راستا مردم نیز با خرید کالاهای ایرانی موجب تقویت اقتصاد در کشور خواهند شد.

رئیس دادگستری مراغه در ادامه یکی از مشکلات موجود را نبود زندان در شهرستان‌های همجوار بیان کرد که این امر باعث نگهداری زندانیان در زندان مراغه شده که در نتیجه آن مشکلات متعددی برای خانواده زندانیان و زندان مراغه به وجود می‌آید.

قنبرزاده در بخش دیگری از سخنان خود کمک به توسعه کارگاه‌های اشتغال آفرینی را امری ضروری بیان کرد و گفت: با همیاری کمیته امداد و سایر نهادهای مرتبط وام‌های کم بهره برای اشتغال زندانیان پرداخت و پس از آن نیز امکان خرید تضمینی محصولات تولیدی همچون فرش که زمینه امرار معاش زندانیان و جلوگیری از بازگشت مجدد به زندان و سوق آنان به بزهکاری است، فراهم شود.

انتهای پیام/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی موسوی گفت: عملیات آماده سازی شهرک مسکونی آذرشهر به مساحت ۱۵۲ هکتار آغاز خواهد شد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان آذربایجان شرقی در شهرستان سراب با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه مسکونی را کلید خواهد زد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان گفت: با حضور وزیر راه عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی هم آغاز می‌شود.

موسوی افزود: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت یک هزار و ۸۶۵ مترمربع و کلنگ زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ مترمربع در شهر سهند از دیگر برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی گفت: بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر و افتتاح طرح مشارکتی مجتمع تجاری باران در شعر جدید سهند با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۳۱ باب مغازه در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم