Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@13:32:12 GMT

داریوش شجاعیان ۸ ماه از ترکیب استقلال دور خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۱۷۳۷

داریوش شجاعیان ۸ ماه از ترکیب استقلال دور خواهد بود

مدیرعامل باشگاه استقلال به داریوش شجاعیان هافبک مصدوم این تیم دلداری داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه‌شنبه هفته گذشته در جریان دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال به شدت مصدوم و از زمین مسابقه راهی رختکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این دیدار کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد شجاعیان دچار پارگی رباط صلیبی شده است و وی ۸ ماه از ترکیب استقلال دور خواهد بود و به این ترتیب شجاعیان نیم فصل اول لیگ برتر ایران در فصل آینده را از دست داد.

به همین دلیل و دوری ۸ ماهه داریوش شجاعیان از ترکیب تیمش، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به عیادت وی رفت و جویای حالش شد. افتخاری در دیداری که با شجاعیان پس از مصدومیتش داشت به وی دلداری داد و از زحماتش در یک‌سال گذشته برای استقلال تشکر و قدردانی کرد. افتخاری در این دیدار با تشکر از شجاعیان، به وی گفت که نگران چیزی نباشد و کل مجموعه استقلال منتظر بازگشت هرچه سریع‌تر وی به میادین هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران داریوش شجاعیان استقلال تهران تیم فوتبال استقلال داریوش شجاعیان ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی انتظار چنین درخششی را از بازیکن جوان استقلال داشت، ولی ابوالفضل جلالی به حدی در هفته‌های اخیر در ترکیب تیمش خوب و موثر ظاهر شده که در سه دیدار متوالی مقابل تیم‌های هوادار، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک توانسته است که پاس گل بدهد.

جلالی که در فصول گذشته کمتر به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب استقلال به میدان می‌رفت، در این فصل توانسته که اعتماد کادر فنی آبی‌ها و به خصوص جواد نکونام را به دست آورده و جایگاه خود را در ترکیب اصلی آبی‌های پایتخت مستحکم کند به نحوی که او در ۱۶ دیدار اخیر استقلال و به جز دیدار مقابل پیکان، همواره یکی از نفرات اصلی و آغاز کننده ترکیب تیمش بوده است.

جلالی در شرایطی طی هفته‌های اخیر توانسته با گلسازی برای تیمش مثمر ثمر واقع شود که در فصل دوم شایعات زیادی پیرامون انتخاب و خرید یک بازیکن جدید در پست او مطرح شده بود، بازیکنی که امروز مقابل ابوالفضل و استقلالی‌ها قرار خواهد گرفت.

حسین گودرزی که یکی از پدیده‌های این فصل لیگ برتر بوده و با درخشش در ترکیب شمس آذر توانست نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند در این زمستان استقلال را به صورت جدی خواهان خود می‌دید و با وجود تمایل شدید آبی‌ها و به خصوص شخص نکونام، اما باشگاه قزوینی با جدایی ستاره خود مخالفت کرد تا گودرزی به حضورش در این تیم ادامه بدهد.

جلالی که اکنون نزدیک‌ترین تعقیب کننده ریکاردو آلوز در جدول بهترین پاسورهای لیگ محسوب می‌شود، امروز نیم نگاهی به رسیدن به صدر جدول برترین پاسورهای لیگ دارد و در سمت مقابل نیز باید با درخشش در این مسابقه، توانایی‌های را به همگان ثابت کرده و به نوعی در دوئل مقابل گودرزی نیز سربلند از زمین خارج شود.

جلالی که در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور داشت، فرصت بازی در ترکیب تیم ملی طی دو دیدار مقابل ترکمنستان را به دست نیاورد ولی با توجه به عملکرد خوبی که او در هفته‌های اخیر داشته، امید زیادی دارد تا یک مرتبه دیگر به تیم ملی دعوت شده و این بار فرصت حضور در میدان را نیز به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • پاس گل رونالدینیویی داریوش شجاعیان برابر پیکان / فیلم
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد