Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پايگاه اينترنتي العهد لبنان، نائب رئيس شوراي اجرايي حزب الله لبنان با اشاره به نتايج انتخابات پارلماني در اين کشور تصريح کرد: در اين انتخابات حزب الله پيروزي سياسي بزرگي به دست آورد که آمريکا و عربستان سعودي را مبهوت ومتحير کرد.
شيخ علي دعموش تصريح کرد: نتايج انتخابات پارلماني تمام تلاش هاي طرف هاي داخلي و خارجي را براي تضعيف حضور حزب الله در پارلمان ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت حزب الله در انتخابات پيروزي سياسي بزرگي بدست آورد. حزب الله و هم پيمانانش در انتخابات به فراکسيون پارلماني متوازن و نتايج خيره کننده اي دست يافتند که آمريکا،عربستان سعودي و کسانيکه برضد مقاومت توطئه کردند و به محاصره مقاومت و محدود کردن آن دل بسته بودند، سردرگم و مبهوت کرد.
شيخ علي دعموش از حضور قوي مردم در پاي صندوق هاي رأي قدرداني کرد و گفت :«با وجود شيوه هاي تحريک آميز، گمراه کننده و تخريبي که طرف ديگر براي تأثير گذاشتن بر گزينه هاي مردم و دور کردن آنها از رأي دادن به فهرست مقاومت به راه انداخته شده بود، اين انتخابات در واقع يک همه پرسي واقعي به گزينه مقاومت و معادله طلايي سه جانبه بود».
وي افزود: مردم ما بار ديگر ثابت کردند که مردمي آگاه، با استقامت، فداکار و نترس هستند و هيچ چيز نمي تواند آنها را از گزينه هاي ملي و پايبندي به مقاومت و حمايت از آن بلغزاند.
دعموش خاطر نشان کرد:حزب الله علاوه بر ناکام گذاشتن طرح تضيعف مقاومت در اين انتخابات، دستاوردهاي زيادي به کسب کرد و درصد آراء و حضور گسترده مردم را در انتخابات افزايش داد، به گونه اي که توانست از برخي هم پيمانانش که در منطقه خود از اعتبار ووجهه مردمي برخوردار بودند، حمايت کند و به پيروزي و نيز رسيدن آنها به کرسي پارلمان کمک کند.
نائب رئيس شوراي اجرايي حزب الله لبنان تأکيد کرد: نتايج اين انتخابات حاکميت، استقلال و قدرت لبنان را تقويت خواهد کرد و مصونيتي براي مقاومت محسوب مي شود و به استحکام و پايداري معادله ارتش، ملت و مقاومت به عنوان معادله ملي ريشه دار در لبنان کمک خواهد کرد و از امنيت و ثبات اين کشور در برابر تمام چالش ها و خطرها محافظت مي کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لبنان انتخابات حزب الله پيروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

به گزارش قدس آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقاً به هدف اصابت کردند.

به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید
  • علی رضا حرب در جنوب لبنان به شهادت رسید
  • علی رضا حرب در جنوب لبنان به شهادت رسید + عکس و جزئیات