Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@16:46:38 GMT

اجرای حکم قصاص قاتل محیط بانان هرمزگانی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۱۹۰۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام اکبری گفت: پرونده قاتل محیط‌بانان هرمزگانی پس از صدور حکم در دادگاه کیفری یک استان و سپری شدن مراحل قانونی به تایید نهایی دیوان عالی کشور رسید.
وی افزود: حکم قصاص صبح امروز و به درخواست اولیای دم اجرا شد و قاتل دو محیط بان هرمزگانی به دار مجازات آویخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: سوم تیرماه ۱۳۹۵ دو محیط‌بان هرمزگانی هنگام گشت‌زنی در منطقه حفاظت شده گنو به ضرب گلوله یکی از شکارچیان غیرمجاز به قتل رسیدند، پرونده به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس ارجاع شد و با کمک ماموران انتظامی قاتل شناسایی و دستگیر شد.
حجت الاسلام اکبری افزود: با صدور کیفرخواست در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، پرونده به دادگاه کیفری یک استان هرمزگان ارجاع شد و پس از تشکیل جلسات محاکمه در دادگاه برای قاتل محیط بانان حکم قصاص صادر شد که با اعتراض متهم و وکیل وی، پرونده برای رسیدگی و تجدیدنظر به دیوان عالی کشور ارسال شد.
وی گفت: صدور رای در شعبه هفتم دیوان عالی کشور تایید شد و به درخواست اولیای دم امروز قاتل محیط بانان هرمزگانی به دار مجازات آویخته شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اجرای حکم قصاص قاتل محیط بانان هرمزگان تایید دیوان عالی کشور دار مجازات دادگستری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی»

رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» و محکومیت سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده خبر داد.

به گزارش جماران، خبرگزاری میزان نوشت: علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضایی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رای کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.

القاصی در پایان با اشاره به قطعیت رای دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد: پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است. 

دیگر خبرها

  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی
  • آزادی قاتل ۱۶نفر پس از ۲۸ سال حبس | جزییات قتل های سریالی سال 75 چه بود؟
  • صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی»
  • قاتل سریالی ۱۶ مرد معتاد بعد از ۲۸ سال آزاد شد
  • قاتل سریالی بعد از ۲۸ سال آزاد شد
  • خواستگار جدید قاتل خواستگار سابق شد | بازخوانی پرونده جنجالی میدان کاج سعادت آباد
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • فرمایشات رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است