Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم کونگ فو فارس، یکشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بازیکنان تیم فارس در رقابت های انتخابی خوب کار کردند و حتی شایستگی این را داشتند که تعداد بیشتری از این استان به اردوی تیم ملی دعوت شوند.
زهرا مرادی افزود: در رقابت های انتخابی تیم ملی، سحر علیزاده و پریسا زاده فولاد از فارس به نشان طلا دست یافتند، محدثه جعفرپور، مریم ذرت کار و نجمه رحیمی از این استان صاحب مدال نقره شدند، ملیکا عزیزی و سپیده اسد سنگابی هم دیگر ورزشکاران شرکت کننده از فارس بودند که مدال برنز را از آن خود کردند و به تیم ملی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مربی تیم فارس افزود: در پایان این رقابت ها تیم فارس قهرمان شد، تیم کرمان عنوان دوم را کسب کرد و تیم قم هم سوم شد.
وی اضافه کرد: تیم ملی کونگ فو ایران خود را برای بازی هایی آسیایی 2018 که در شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود، آماده می کند.
7368 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اردوی تیم ملی انتخابی تیم ملی تیم ملی زهرا قم موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، احسان امینی و رضا افضلی دو مربی کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان دعوت شدند.
هشتمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد پنجم تا  هفدهم  اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی کشتی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی