Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-در آمریکا ۳۰ میلیون کسب و کار خرد وجود دارد و حدود نصف نیروی کار خصوصی را به خود اختصاص داده است. تجارت‌های خرد همچنین منشا بی‌چون‌وچرای اشتغال‌زایی‌ هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، این هفته در ایالات متحده هفته ملی کسب و کارهای خرد است.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، با برجسته کردن کمک حیاتی تجارت‌های خرد به اقتصاد ایالات متحده اعلام کرد که «مالکان اقتصادهای خرد تجسم روحیه پیشگام آمریکایی هستند و به یادمان می‌آورند که عزم و اراده راسخ می‌تواند آرزوها را تحقق بخشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید، تجارت‌های خرد دارایی برجسته‌ای برای اقتصاد تلقی می‌شوند. به تجارت‌هایی خرد می‌گویند که کمتر از ۵۰۰ کارمند داشته باشند. این تجارت‌ها نقشی مهم در اقتصاد ۲۰ میلیاردی آمریکا دارند.

به گزارش اداره تجارت‌های خرد، در آمریکا ۳۰ میلیون تجارت خرد وجود دارد و حدود نصف نیروی کار خصوصی را به خود اختصاص داده است.

تجارت‌های خرد همچنین منشا بی‌چون‌وچرای اشتغال‌زایی‌ هستند. از منظر تاریخی، از هر سه شغل، دو مورد آن از طریق تجارت‌های خرد ایجاد شده است.

ترامپ در سخنرانی خود درباره تجارت‌های خرد توضیح داد:

«دولت من با کنگره همکاری کرده تا قانونی برای معافیت مالیاتی را به تصویب برساند که به موجب آن تجارت‌های خرد از صدها میلیارد تخفیف مالیاتی بهره‌مند می‌شوند. علاوه بر این، ما تمرکز خود را بر از میان بردن قوانین دست‌وپاگیر، بیجا و غیرضروری خواهیم گذارد که به کارگران سخت‌کوش آمریکا ضربه می‌زند. با ورود به عصری جدید از شکوفایی آمریکا، دولت من به اعمال دستورکار مبتنی بر رشد اقتصادی ادامه خواهد داد. این دستورالعمل مبتنی بر تلاش برای ایجاد تجارت‌های خرد و رشد آن‌هاست که باعث می‌شود آمریکایی‌ها فرصت شروع، ترقی و توفیق را در تجارت‌شان داشته باشند.»

به گزارش شاخص سالانه آزادی اقتصادی بنیاد هریتج، آزادی اقتصادی پیوندی ضروری میان فرصت و شکوفایی است. موضوع تعیین‌کننده سیاست‌های اقتصادی می‌بایست فضایی را ایجاد کند که بهترین شانس را برای تبدیل فرصت به شکوفایی و بهبود پویایی اقتصادی فراهم آورد.

یافته‌های شاخص در دو دهه گذشته نشان داده است که این نوع پویایی اقتصادی را زمانی می‌توان حفظ کرد که حکومت‌ها سیاست‌هایی اقتصادی را پی گیرند که انتخاب‌های بیشتری را در اختیار افراد و شرکت‌ها قرار دهد و در نتیجه ایجاد و رشد تجارت‌های بزرگ‌تر را تشویق کند.

برآوردهای اخیر نشان از اعتماد بالا و پایدار در میان صاحبان تجارت‌های خرد دارد که چه‌بسا نشان از جوابگو بودن سیاست‌ها و اصلاحات سیاسی دولت ترامپ دارد.

با همراستا کردن بهتر سیاست‌های تجاری با دستورالعمل‌های اصلاحی مالیاتی –و تنظیمی- که مداخله دولتی را از میان ببرد، دولت ترامپ می‌تواند آزادی اقتصادی را تسریع بخشد؛ امری که برای بارآوری تجارت‌های خرد در آمریکا بسیار حیاتی است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: ترامپ آمریکا رویداد24 اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، از تخصیص 700 میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که مدیریت اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، 700 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت. 

وی افزود: از این میزان 450 میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و 250 میلیار  تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: 120 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان است.

وی در تشریح جزئیات بخشی از این اعتبارات اعلام کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی)  از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنیم٬ ارمغان سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی در دوم تیرماه سال گذشته، افزون بر 120 هزار میلیارد ریال در حوزه عمران بود که این میزان 12 برابر بودجه یک سال استان است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان