Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:47:57 GMT

حمایت دانشگاه تهران از ایده‌های فناورانه دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۲۵۳۶

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در راستای حمایت از ایجاد کسب وکار‌های فناورانه حاصل از فعالیت‌های علمی در دانشگاه تهران، از دانشجویان علاقه‌مند که دارای ایده فناورانه با قابلیت ایجاد کسب و کار هستند، دعوت می‌کند برای ثبت نام در برنامه رویش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اقدام نمایند.

به گزارش دانشجو، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در راستای حمایت از ایجاد کسب وکار‌های فناورانه حاصل از فعالیت‌های علمی در دانشگاه تهران، از دانشجویان علاقه‌مند که دارای ایده فناورانه با قابلیت ایجاد کسب و کار هستند، دعوت می‌کند برای ثبت نام در برنامه رویش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف این برنامه حمایتی، کمک به تبدیل ایده‌های اولیه دانشجویان به ایده‌های اثبات شده و تبدیل آن به نمونه محصول/خدمت قابل ارائه به بازار است.

خروجی‌های موفق این برنامه، پس از خاتمه و ایجاد شرکت از سوی همکاران هسته، می‌توانند درخواست پذیرش و حمایت در قالب برنامه رشد پارک علم و فناوری دانشگاه تهران را ارائه نمایند.

ثبت نام متقاضیان تنها به صورت آنلاین از طریق وبگاه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و منحصرا در بازه زمانی فراخوان اعلام شده انجام می‌شود و امکان بررسی درخواست‌های ایمیلی، کارتابلی و یا خارج از بازه زمانی مقرر وجود ندارد.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت نام میتوانند از تاریخ ۱۷ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه از طریق سایت به آدرس
stp.ut.ac.ir/royesh ثبت نام نمایند ، برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴ -۸۸۲۲۰۷۰۰ داخلی ۱۶۴.۱۸۱. ۱۵۴ تماس حاصل نمایید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم

‌معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با بیان اینکه پارک علم وفناوری استان سمنان جز مفاخر علمی پارک‌های کشور است، از حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی خبر داد. - اخبار استانها -

علی خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شاهرود با اشاره به بازدید خود از مرکز تخصصی حوزه هوش مصنوعی پارک علم وفناوری استان سمنان افزود: این مرکز به عنوان محرک اصلی فناوری‌های نوظهور است و در آینده نزدیک بر روی اکثر شغل‌ها تأثیر می‌گذارد.

وی افزود: مرکز تخصصی هوش مصنوعی با رویکرد تقاضا محور، انواع خدمات مانند رشد و توانمندسازی متخصصان، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه هوش مصنوعی، هدایت و راهبری افراد علاقه‌مند و متخصص برای ورود به تخصصی و کسب و کار هوش مصنوعی و همچنین هدایت و تسهیل‌گری تیم‌های نوآور جهت شناخت مسیر کسب و کار و ورود به بازار هوش مصنوعی را ارائه می‌کند.

معاون منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد علمی فناورانه پارک علم و فناوری استان سمنان ابراز داشت: این  پارک در حوزه مرز دانش تبدیل دانش به فناوری را به خوبی انجام می‌دهد.

خطیبی افزود: امروز شاهد آن هستیم جوانان مستعد و فارغ‌التحصیل کشور در حال تبدیل دانش به فناوری هستند و امیدواریم بتوانیم با حمایت‌هایی که وزارت علوم از مجموع پارک‌های علم وفناوری در سطح کشور دارد، شاهد موفقیت‌های بیشتر این مجموعه باشیم.

معاون منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری پس از بازدید از پارک علم وفناوری استان سمنان، مرکز تخصصی هوش مصنوعی این پارک را افتتاح کرد.

.

انتهای پیام/363/.

دیگر خبرها

  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است