Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:14:50 GMT

بدشانسی بزرگ برای دو بازیکن و همای سعادت روی دوش دو ملی‌پوش

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۳۱۰۶

بدشانسی بزرگ برای دو بازیکن و همای سعادت روی دوش دو ملی‌پوش

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش لیست ۳۵ نفره تیم ملی فوتبال ایران را برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در فاصله ۳۱ روز مانده به این رقابت ها اعلام کرد.

لیستی که دور از انتظار نبود و می شد با انتخاب های یکسال اخیر پیرمرد پرتغالی، آن را حدس زد. دعوت از ۷ بازیکن استقلال و ۴ پرسپولیسی چندان عجیب نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی سهم تنها هفت باشگاه لیگ برتری از ملی پوشان در لیست تیم ملی نیز با توجه به کیفیت بازیکنان داخلی در مقایسه با لژیونرها و دعوت های اخیر کادرفنی تیم ملی نیز دور از ذهن نبود.

لیستی که احتمال می رود با توجه به مصدومیت اخیر داریوش شجاعیان و کمال کامیابی نیا نیز دچار تغییرات دقیقه نودی شده باشد. دو بازیکن سرخابی پایتخت که آسیب دیدگی‌شان سبب شد نتوانند جایی در بین ۳۵ مرد نهایی تیم ملی داشته باشند.

اما در بین اسامی اعلام شده، دو بازیکن سابق تیم ملی که بیش از یکسال گذشته هیچ حضوری در اردوها نداشتند به چشم می خورد.

سروش رفیعی که پس از پیوستن به پرسپولیس در فصل شانزدهم لیگ برتر نتوانست به اردوهای تیم ملی راه پیدا کند راهی لیگ ستارگان قطر شد تا شاید دل کی روش را برای بازگشت به تیم ملی به دست آورد. اما عملکرد رفیعی در تیم الخور و تاثیرگذاری او در نتایج این تیم هم باعث نشد تا وی نظر کی روش را جلب کند و در مرحله مقدماتی کمک حال تیم ملی باشد.

درحالی که کمتر کسی تصور می کرد کی روش در فهرست نهایی اش نام سروش رفیعی را هم بگنجاند اما مرد پرتغالی هدیه ویژه ای برای بازیکن پیشین پرسپولیس داشت و پایان فصل او را شیرین کرد. 

همچنین استیون بیت‌آشور که آخرین بار برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به اردوی ملی پوشان ایرانی فراخوانده شده بود بار دیگر توانست با درخشش در لس آنجلس اف.سی به جمع ملی پوشان ایران اضافه شود. بیت آشور در شرایطی در بین نفرات  دعوت شده از سوی کی روش برای حضور در روسیه قرار گرفته که در اردوهای اخیر تیم ملی اثری از او دیده نمی شد.

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با قرار گرفتن در گروه B به مصاف تیم های ملی فوتبال مراکش، اسپانیا و پرتغال خواهد رفت.

کد خبر 4295769 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران داریوش شجاعیان سروش رفیعی کارلوس کی روش کمال کامیابی نیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم الجزیره امارات لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال خونه به خونه بابل تیم ملی فوتبال ایران جام حذفی تیم فوتبال الجزیره امارات برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند