Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@22:29:21 GMT

مادر به رفتار شوهر و دخترش شک کرد و گلوی دخترش را برید + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۳۵۸۱

رکنا: مادر 41 ساله‌ای به نام «راجانی» گلوی دو دخترش که 3 و 8 ساله بودند را با تکه‌ای شیشه برید.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، این مادر می‌گوید احساس می‌کرد همسرش دختر بزرگش را مورد تعرض قرار می‌داد. چرا که وقتی دختر 8 ساله پدرش را می‌دید از او وحشت می‌کرد و قایم می‌شد. او می گوید پس از اینکه دخترانم را به قتل Murder رساندم تازه احساس آرامش کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که راجانی دخترانش را به قتل رساند، خود را تسلیم پلیس Police کرد.هنگامی که پدر بچه‌ها به خانه باز می‌گردد تنها جنازه کودکانشان را یافت که در خون خود غرق شده بودند.

در حال حاضر مادر به جرم Crime قتل درجه یک بازداشت است و پدر بچه‌ها هم در حال بازجویی برای مشخص شدن ادعای مادر است. این حادثه Incident در هند اتفاق افتاد و پلیس هند در این مورد به شدت پیگیر است تا جرم پدر را به شدت بررسی کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مادر نسیم بعد ازدواج او را وارد بازی خبیثانه ای کرد / شرط پدرناتنی چه بود؟ + عکس

قاتلی که جسد دخترتهرانی را تیکه تیکه کرد : روی هیتلر را سفید کردم! + فیلم گفتگو

8 داعشی تهران اعدام می شوند + عکس

فوری / خودکشی بخاطر حقوق ماهیانه در خیابان پیروزی مشهد + عکس وحشت آور

تجاوز یک مرد به دختر 19 ساله اش / این دختر خودکشی کرد + عکس

مردی سر دختر 17 ساله اش را برید + عکس

2 دختر مسافر هواپیمای قشم دستگیر شدند / آنها جلوی هواپیما در باند فروگاه قشم خوابیدند

خواستگاری مهرداد خلبان ایرانی از یک دختر در آسمان فیلیپین + فیلم

ورود دادستان آبادان به ماجرای قیچی شدن موی دانش آموز دختر + تصویر

حال این روزهای خانواده «آتنا» و قاتلش / گفتگو با پدر آتنا + عکس

امیر علی 7 ساله را ندیده اید / او شامگاه پنجشنبه ناپدید شده است + عکس

قبل ازعروسی ماجرای صمیمی بودن عروس خانم بایک بازیگرمرد لو رفت+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت قتل Murder پلیس Police جرم Crime حادثه Incident اخبار حوادث تجاوز حوادث هند پلیس هند قتل دختر خود عکس ایران دختر قتل اعدام مرد پدر حوادث تهران فیلم در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!

شکیرا از جدایی از پیکه بسیار خوشحال و راضی است.

طرفداری | "از بند شوهر آزاد و رها شدم و حالا می‌توانم به کارهایم برسم." این بخشی از مصاحبه شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی در خصوص جدایی از پیکه است.

شکیرا در مصاحبه اخیر خود با جیمی فالون، در مورد آلبوم جدید خود "Las Mujeres Ya No Lloran" (زنان دیگر گریه نمی‌کنند) و چگونگی الهام گرفتن آن از جدایی اخیرش از جرارد پیکه صحبت کرده است. این خواننده سرشناس 47 ساله که از ازدواج با پیکه صاحب دو فرزند 9 و 11 ساله است توضیح می‌دهد که چگونه تعهدات زندگی زناشویی، زمان و انرژی او را برای تمرکز روی موسیقی محدود می‌کرد و اذعان داشت که او حالا بدون شوهر است و به همین دلیل، احساس آزادی می‌کند و می‌تواند بهتر روی کارش تمرکز کند.

به خاطر عامل شوهر، من وقت نداشتم. حالا بدون شوهر هستم. بله، شوهرم (پیکه) مدام مرا به پایین می‌کشید. حالا از بند شوهر آزاد و رها شدم. حالا می‌توانم واقعاً کار کنم.

با برداشتن این بار از روی دوش خود، شکیرا اولین آلبوم استودیویی کاملش را در هفت سال گذشته خلق کرده است. شکیرا زمانی که برای اولین بار این آلبوم را معرفی کرد، در بیانیه‌ای گفته بود:

ساختن این اثر هنری یک فرآیند کیمیاگری بود. در حین نوشتن هر آهنگ، خودم را بازسازی می‌کردم. هنگام خواندن آنها، اشک‌هایم به الماس تبدیل شدند و آسیب‌پذیری من به قدرت تبدیل شد.

مجله رولینگ استون در نقدی از این آلبوم نوشت:

در Las Mujeres Ya No Lloran، شکیرا بالاخره می‌تواند صفحه این دو سال پر فراز و نشیب را ورق بزند و دوباره خودش را معرفی کند؛ نه به عنوان شکیرا نامی در فوتبال یا نه یک شکیرایِ دلشکسته، بلکه شکیرایی مبارک، نماد پاپ بین‌المللی و قهرمان شکست‌ناپذیر.

بخشی از مصاحبه شکیرا با جیمی فالون در خصوص جدایی از پیکه

شکیرا در ادامه مصاحبه خود با جیمی فالون در برنامه The Tonight Show می‌گوید:

برای مدت زیادی ما را با دستوراتی در دست و بدون پایانی فقط به خاطر اینکه زن هستیم، به گریه فرستاده‌اند. ما باید درد خودمان را در مقابل فرزندانمان، در مقابل جامعه پنهان کنیم. ما باید به روشی خاص التیام پیدا کنیم.

فکر نمی‌کنم کسی حق داشته باشد به ما بگوید چگونه التیام پیدا کنیم. می‌دانید، هیچکس حق ندارد به یک گرگ ماده بگوید چگونه زخم‌هایش را لیس بزند. فکر می‌کنم که زنان حالا تصمیم می‌گیرند چه زمانی و تا کی گریه کنند. هیچکس نباید به ما بگوید چگونه با سختی‌های زندگی کنار بیاییم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازداشت مولوی پاکستانی حین تجاوز به دختر 12 ساله
  • گلوی گاوخونی همچنان خشک است / ضرورت احیای حقابه تالاب توسط وزارت نیرو
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • عکس| خوش‌گذرانی نانسی عجرم با ۳ دخترش